Gå til innhold

Nettopp hjemme fra tidlig UL!!


Ella&jeg

Anbefalte innlegg

jeg veit at alle dere sover sikkert naa, men jeg kom akkurat hjem fra tidlig ul! viste seg at jeg er 2.5 uke kortere enn menstermin, og har derfor hoppet tilbake fra 9+1 til 6+5! termin er flyttet fra 28.des til 14.jan. og det lille hjertet slo som bare det!! 149 slag/min :) det bitte lille vindunderet inni meg! det lever faktisk! jeg rekker (saa vidt) aa komme tilbake til uke 12 ul foer vi (alle tre!) flytter til norge. og rekker saa vidt hoppe over i 2.trimester (paa dagen faktisk) foer vi setter oss paa flyet.. 6 deilige uker i varmen (og ja, har faatt masse masse reisetips ad graviditet og reising i thai/malay/sing, og i foelge dem alle skal det ikke vaere noe prob, saa det skal gaa saa fint at!) og naa har vi til og med faatt leilighet hjemme!! saa bra! andre som skal studere ved hoyskolen i vestfold fra hoesten av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Kjedelig å bli satt tilbake, men så lenge spiren lever og har det bra, så kan ingenting bli bedre :)

 

Ikke student ved HiVe,hehe, men bor i Vestfold da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skoleplass på høyskolen i vestfold da jeg søkte på tidlig grunnlag, men venter fortsatt på svar fra hio, så bestemmer jeg meg nærmere om det blir hio eller hive hvis jeg også får plass på hio... :o) hva skal du studere? førskolelærer jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde termin samme dag som mge før du hoppa tilbake...

Eg blei satt tilbake fra uke 10 til uke 6..

Hele 4 uker...

Det var kjipt da,men sånn er det;-)

 

Lykke til på ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ta, eller planen var at jeg skulle ta et aarskurs i internasjonal forstaaelse og samarbeid foer jeg begynner min master i okonomi paa nhh.. vet ikke helt hva det blir til naa, om jeg greier fullfoere med alt dette. tror jeg skal klare foerste halvaaret, men saa kommer det litt an paa hva slags opplegg jeg kan faa tilrettelagt etter det.. saa sant jeg kan gjoere mest paa egenhaand, og slippe aa vaere paa skolen hele tida boer det kanskje gaa.. har jo litt erfaring med eksamener og saann naa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...