Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mi jente sover ca 1 time..kanskje 1 1/2..

Hun ber selv om å få legge seg, og ofte når vi vekker henne vil hun sove litt til..da får hun ligget og slappe av noen min til:)

Skulle gjerne latt henne ligge så lenge hun vil jeg, men da sover hun ikke til kvelden...

Hvordan er det hos dere? Flere med barna med godt sovehjertet? (som hun for øvrig har arvet fra meg..hehe)

Fortsetter under...

Nei han gjør nok ikke det.

Desverre, avogtil for han er så full av energi at jeg blir utslitt av å se på han.....hehehe

Han slutten å sove på dagtid i august i fjor, da var han 22 mnd......

De eldste slutten på samme alder.

Tuva er 2år og 3 mnd, sover stort sett alltid 30 min på dagen, og legger seg da ca kl 19 og sover da til mellom 08-09... Deilig det, hun kan ikke sove lenger for da er ho ikke til å få i seng på kvelden. Men det er også flere dager ho ikke sover, går greit det også...

Jo, her soves det ennå godt på dagtid også. Hun sover vel også 1 - 1/2 time, men merker etterhvert at det blir vanskeligere å legge henne om kvelden. Jeg ønsker imidlertid at hun fortsatt skal få sove på dagen, i alle fall de dagene hun er i barnehage, - frem til sommeren kanskje? Hun er 2,5 år.

Annonse

Nei,som oftest ikke.Ble slutt på det for et par uker siden.Da ville han ikke sove i bhg mer,men ville heller leke.

Hjemme sovnet han heller ikke,selv om han lå på senga i en time.

Så nå sover han så og si ikke lenger.Hender han får en bitteliten dupp hvis han er skikkelig sur og grinete,men blir den over en halvtime sovner han seeeeint på kvelden.

her soves det ja!!! alt fra 1- 3timer!!! (vanligvis rundt 2 timer). Hun er 2 år og snart 4 mnd. Legger seg kl 20 og sover til 7 (eller t.o.m. 8 de dagene jeg har fri.).

Hun legger seg helt fint både til hvilen og natta (sover inne på dagen og).

Hadde en periode rundt 2 år da de strevde veldig med å få henne til å sove i barnehagen, men hun var kjempetrøtt om ettermiddagen, så jeg ba de prøve litt til, og plutselig gikk det helt fint igjen.

Så lenge det ikke er problem om natta skal hun få sove så lenge hun vil på dagen. Men hun klarer seg jo en dag uten hvil om det ikke passer (vi skal på noe f. eks.)

Har ei som blir tre år 5 november, å ho sover på dagen når ho er hjemme med meg, men de får ho ikke til å sove i barnehagen lenger... Men sover ho for lenge er det baluba til langt på kvelden... Men er ikke så lett å legge ho når ho ikke har sovet noe i det hele tatt helder, blir vel litt overtrøtt tenker jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...