hios Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har fått det for meg at det er synd på min lillle prinsesse på 5 som ligger og sover på en hard skumgummi-madrass (sånn som er vanlig til barn) mens jeg og sambo ligger og snorker på Wonderland-madrasser til 20.000,-.... Jeg sa til ham i dag at nå skal jeg jaggu meg kjøpe en overmadrass til frøkna for å heve komforten i hennes seng. Han sier så at barn ikke skal ligge mykt, at det beste for ryggen deres er å sove på de harde skumgummi-madrassene..... Er dette tilfelle...noen som vet?
solemio Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har ikke noe svar, men har lurt på det samme selv. Vi kjøpte en rammemadrass med overmadrass til 5 åringen, og han ble iallefall kjempefornøyd. I butikken sa de at siden ungene ikke er så tunge som oss voksne, trengte de ikke like gode madrasser som voksne. (Men nå vet jeg ikke om det stemmer, eller om det var noe mumbojumbo). Derfor, hvis du finner noen kvalifiserte mennesker som svarer deg, skriv det inn her, da?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Tenkte også på dette da vi kjøpte ny seng, så vi investerte i en fjærmadrass til litjmor. Vet ikke om det strengt tatt er nødv men innbiller meg at det også er mer hygienisk enn skumgummi. Skjønner forressten ikke argumentet til mannen din, hvorfor skulle det være forskjell på barnas og våres rygger?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Han har faktisk rett, mannen din. Eller ikke helt da. Skumgummi-madressene er ikke harde. De er tilpasset vekten. Så om de kjennes hard ut for deg, så er de ikke det for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå