Gå til innhold

April: Røyker dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, og har heller aldri gjort det, eller vært fristet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sluttet når jeg ble gravid med frøkna. Men jeg har vært storrøyker i 10 år, og kan fortsatt ha lyst på røyk i noen "settinger", som feks når jeg tar noen glass vin. Men jeg er fast bestemt på å ikke begynne igjen! Jeg måtte nemlig smake på 30 års dagen min i nov. Måtte bare kjenne hvordan smaken var Og det smakte ikke noe godt i det hele tatt, men jeg er glad for at jeg smakte da. Slik at jeg nesten ble helt anti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det før, slutett for ca. 10 år siden.

Nå kan jeg røyke på fest, så jeg røyker kanskje 1 - 2 ganger i året. Ellers har jeg ikke lyst på røyk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har heller aldri prøvd, aldri ett trekk en gang.. Trodde jeg var den eneste som ikke hadde det, men det virker ikke sånn. Bra jenter!

Har faktisk fått enda mer mot røyklukt etter svangerskapet enn før, var og plaga med det når jeg var gravid. Da brakk jeg meg, nå er det ikke riktig så ille da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke nå lengre. Jeg sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid og nå er jeg blitt ei skikkelig anti røyk kjerring. Har kommet over suget og savner ikke røyken en plass lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykte 30 til dagen, men sluttet da jeg ble gravid... Skremmende lett å slutte når jeg bare var motivert! Du røyker sannsynligvis selv siden du vil være anonym og er sikkert flau over det, men da synes jeg du bør gjøre noe aktivt for å slutte, det er faktisk ikke det vanskeligste du kan gjøre, som sagt var jeg storrøyker, og røykte fast i 16 år, så jeg vet hva jeg snakker om. Kan jeg slutte, så kan alle, men du må være motivert, og hva kan være mer motiverende enn å leve lengst mulig for sine barn? Det var i alllefall min viktigste motivasjon for å ikke bare holde meg under graviditet og amming, men å faktisk slutte for godt... Les "Endelig ikke-røyker"-boka, den er t.o.m. kommet i egen utgave for kvinner nå...

Lykke til med valget DITT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...