Gå til innhold

til alle som ønsker seg en billig oth urban jungle - se her

Anbefalte innlegg

Ønsker du deg en ny oth urban jungle (selger breeze også)? fikk en til 3500 alt inkludert på denne måten. Er ikke fast pris her, jeg pruta. Kanskje han sier stopp om for mange prøver seg, men absolutt verdt ett forsøk!!! Billig er det uansett!!!!

Har skrevet dette i en link nedenfor, men tenkte den trengte et eget innlegg :)

Sikkert lurt å lese alt før du gjør noe, står nemlig noen linker nederst.

Dette ligger for salg på e-bay i fire dage til, men han selger mange vogner (er forhandler), så den kommer nok opp igjen seinere:

1.gå på www.ebay.co.uk

2.søk etter "mountain buggy"

3. når du har søkt kommer det bare opp noen få alt., men på en kolonne til venstre i skjermen kan du velge hvilke områder du vil søke innen. Denne er nå innstilt på "europian union", sett denne på "worldwide"

4. det kommer opp mange, men denne vognen blir solgt fra autorisert forhandler fra usa, med en buy-it-now pris på $429, eller submit best offer.

Når du er inne på siden med vognen, står det info om selger på høgre side, trykk på kontakt selger (du må opprette brukerkonto-helt gratis). Istedefor å gi bud, kontaktet jeg selger.

I utgangspunktet spurte jeg om frakt til norge, det var $200 - og han sender som gave om du ber om det.

Så sendte jeg ny mail, om regntrekk -det følger med (iallefall om du spør...heter storm cover).

Sendte ny mail om jeg kunne bestemme farge. Fikk svar at det kunne jeg, og at jeg kunne få vogna for $399 (han husket meg ikke fra gang til gang). Spurte da om jeg kunne få vogna til $550, inkludert frakt og regntrekk, sendt som gave. Og det fikk jeg!!

Så alt inkludert betaler jeg i underkant 3500 kroner for en splitter ny 2006 modell. Kunne velge mellom sort m/ to ulike mønster i setet(det ene mønsteret har jeg ikke fått tak i i norge før- hatt lyst på det lenge), navy, cabana blue, rød, silver, orange.

Han svarte på alle mine mailer innen en time. og var utrolig grei og ha med å gjøre

Så et godt tips til alle som skal ha seg en oth vogn!!

Betalte gjennom pay-pal, det har jeg gjprt mange ganger før, og det er sikkert og greit så lenge en følger instrukser og deres advarsler (hender at noen sender falske pay-pal mailer- ellers bombesikker om du vet hva du holder på med)

Prøver med en link direkte til vognen, vet ikke om det virker:

http://cgi.ebay.co.uk/New-2006-Mountain-Buggy-Urban-Single-Child-Stroller_W0QQi temZ7769307697QQcategoryZ66700QQrdZ1QQcmdZViewItem

Eller gå rett hit: http://stores.ebay.co.uk/Balkowitsch-Enterprises-Inc, og så på "other items".

Der finner du den under:New 2006 Mountain Buggy Urban Single Child Stroller -Authorized Dealer, Free Shipping, 1 Year Warranty!

Free shipping gjelder USA

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...