Gå til innhold

noen "eldre" i Trondheim

tiern

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kommet oss helskinnet gjennom fostervannsprøve og begynt å tenke at dette kan gå bra fram til termin i slutten av oktober. Lurer på om det finnes flere "eldre" ventende i Trondheim med termin rundt den tid. Dette er første barnet, så gleden er stor, men noen ganger også behovet for å diskutere med noen i samme situasjon (gravide).

Fortsetter under...

Hei Tiern.

Trondheim kaller... Har prøvd å etterlyse det tidligere, så det var fint at du skrev et innlegg. Jeg 42 og 2. gangsfødende, planlagt keisersnitt 24.juli. Samboeren min og jeg har ikke barn sammen fra før (han har 2 fra før), så dette blir spennende. Ikke helt planlagt, og kanskje litt skummelt. Vi gleder oss veldig begge to til å ha en liten baby i huset igjen (lenge siden sist for begge!), men det blir vel en del utfordringer i årene framover.

Lykke til videre!

Hei!

Vi har faktisk hatt treff kalt 30++ i Trondheim, og da var det ca 8 stk som pleide å treffes..

Da de fleste hadde termin innen april, ble det slutt på dem, så vi to som var igjen begynte å gå på aug/sept/okt treffene. Her er vi i alle aldre og har det kjempekost!

Selv er jeg 42, og 4.gangsfødende.Termin 10.august.

Vi har treff på torsdag 8.juni kl 19.00 på Risorantino Italiano, Nordregt.4.

Ønsker dere velkommen dit, men om det er slik, er nok både hun andre, og jeg åpne for modne mamma treff!

Bare å si fra det! Pleier å treffes ca hver 3.uke vi.

Lykke til videre dere også!!

Hei Gla-mor og dere andre.

Takk for svar, det var OK.

Kunne også tenke meg å møte færre og gjerne "modne mødre" sammen.

Blir 39 år og har termin i slutten av oktober. Torsdag 8 juni er desverre den eneste dagen/kvelden jeg ikke kan, ellers hadde jeg selsagt vurdert å kommme da. Jeg fikk ikke med meg forrige treff heller. Så blir det så lenge til neste gang deretter.

Jeg tenkte at dersom vi var flere, så kunne vi møtes på liknende måte, uten å være ekskluderende selvsagt.

Det hadde vært kosli.

Annonse

Heia igjen!

Vi møtes hver 14.dag, så vi skal vel alltids få til et treff;-)

Møttes på ulike steder, kan vel si vi "prøver" ut de ulike stedene i by`n!

Om det blir "vi modne", eller alle kan vi komme tilbake til!

Sist jeg gikk på BIM treff, 2 år siden, var vi i alle aldre,og alt fra 1. til 4. gangs, og jeg var da, som nå den eldste! Følte aldri alderen var til hinder, og har enda masse kontakt med "gammel"gjengen!!

Klart vi "gamle" kan sitte i lag! Koslig det:-)

Snakkes på torsdag da!

Hei! :)

Vet ikke hvor gammel man må være for å blant de "eldre" -jeg blir 32 før bombi kommer seg ut, termin 17 november :) Dette er vårt første!

Jeg leser at det har vært 30++ treff, noe som høres ut som en strålende ide, vil tro jeg ville følt meg mer "hjemme" der enn blant en haug 20 åringer :)

• 2 uker senere...

Hei igjen.

Disse BIM-treffarrangørene er rimelig effektive, ros til dere.

Jeg kommer på onsdag 21.06 på "Restaurantino" i Nordre på aug/sept/okt-treff, så dersom det er flere av "oss eldre" som kommer da blir jeg kjempeglad. Kanskje det er egen sjenanse som gjør at jeg tenker at alder er det viktige, og at forventingsfull mor er forventningsfull mor uansett. I alle fall hvis vi blir flere modne og tenker at det er kos å møtes videre så kan vi det også. Det høres ut som om 30+ er en god tenkning siden dere har prøvd det ut før.

Hei tiern!

Jeg føler det er veldig ok med spredningen på aldern, fra 23 og oppover, føler meg absolutt ikke utenfor! Faktisk så er det bare en fordel, og det går selvsagt an at vi "eldre" sitter samlet.

Var også på treff for 2 år siden, hadde ikke eget "eldre" treff da, og savnet ikke det da heller.

Jeg kommer onsdag 21.

Gleder meg allerede! Var kjempekost sist, 14 stykker fra 23 til 42 år!

• 2 uker senere...

Ser på hovedsida at det skal være treff på Barmuda i Trodnheim 28.juni kl 13.00. Stemmer det, eller??? Jeg har ei uke igjen på jobb før jeg går ut i permisjon, så jeg vet ikke helt om jeg får til å komme på dagtid. Klaffet ikke med den 21. heller, så jeg har ikke truffet dere. Er det planlagt noen treff i juli? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...