Gå til innhold

September: lønnsomt å ta 3D i tønsberg?????


HufseTufsa:)

Anbefalte innlegg

for dere som bor i oslo...... det er 11 mil å kjøre en vei, og så må man gjennom 4 bommer tur/retur på tilsammen 100 kr... det tar iallefalll 1.5 time å kjøre inn til klinikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du sier noe der...

Har selv vært inne på tanken. Kan hende det blir Majorstua, meeen.. Har enda litt tid til å bestemme meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk bom i tønsberg også som må passeres 2 ganger a 15 kr... sa da er det spart 370 kr.....å på en slik tur går det en del mat penger også.... pluss at man kan regne bensin utgifter x 3 for hva det egentlig koster å kjøre bil..... hvis man skal være veldig prippen.... staten betaler jo 32 kr pr mil i kjøre godtgjørelse... er ikke uten grunn det altså hihi da er det 700 kr bare i bilen..hihi

 

men kan jo taes som en fin tur da... koselig med litt kvalitets tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til SIMEN.i magen??#06.09.06

 

Hehe.. Ja, det er ikke 100% sikkert det blir Nøtterøy (som sagt) får se det litt an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører nå at kvaliteten er adskillig mye bedre i oslo enn tønsberg, at man får bedre filmer med seg hjem og at de har 4D osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi var på 3d på Nøtterøy onsdag. Det var en hyggelig opplevelse, med en flink og serviceminded lege. Og vi fikk vite at alt stod bra til med den lille, og legen brukte mye tid for å prøve å få et ok bilde av ansiktet, som babyen gjemte godt inn i morkaken... *smiler* Det ble både Solo og en dans på gulvet etterhvert, for å flytte litt på den lille...

 

Men om det lønner seg? Det er jeg ikke sikker på.... Vi tok det som en tur, Reiste fra Bærum tidlig formiddag, kjørte i litt over 1t 45 min, Bomringene står tett hele veien...mannen måtte ta fri fra jobben hele dagen.... Vel fremm var de forsinket, og da vi kom inn var hele seansen unnagjort på 30 min.Vi fikk oss en hyggelig lunsj etter tur gjennom byen i regnvær...*smiler* Før vi kjørte hjemover igjen.

 

Mannen min ble skuffet. Han var den som hadde gledet seg mest, og han hadde sett hva en kollega hadde å vise frem etter en tur på Majorstua klinikken... Og det kunne ikke sammenliknes...Dere vet at bildene på Nøtterøy er 3d mens man får 4d (tid) på Majorstuen. Dvs at man kan se bevegelser, se den lille sutte på tommelen f.eks. eller vinke til verden i 3 d... og den dvden man får på Nøtterøy er ikke spesielt egnet til å sende bruddstykker av på mail til venner eller familie. Det har noe med formatet å gjøre visstnok...i motsetning til den man får på Majorstua...

Min mann er på nippet til å ønske seg et besøk til Majorstua....*smiler* Han vil også ha slik fin film av sønnen sin....særlig siden dette er siste sjanse for vår del for en slik opplevelse...

 

Jeg synes det var deilig å se den lille, selv om dety bare var i stilbilde. det er godt å vite at alt er fint og at han vokser og trives akkurat slik det er forventet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo, men i Drammen. Og herfra er det jo kortere til Majorstua, men vi valgte alikevel å dra til tønsberg. Noe jeg ikke angrer et sekund på. Fikk med film av hele undersøkelsen (2d od 3d). Ca 20 min med film. På 2d målte han og gikk nøye mellom alt. Også fikk vi med 11 bilder.

På Majorstua, har jeg hørt at du ikke får halvparten av det, så jeg ville tro at det var verdt kjøreturen til Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært både på ms og tnsberg, du får minst like mye, og iallefall av bedre kvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører nå at kvaliteten er adskillig mye bedre i oslo enn tønsberg, at man får bedre filmer med seg hjem og at de har 4D osv.

Anonym

 

Svar: Kanskje jeg bør vurdere Oslo da :)

Vet du hvordan det er på Balder klinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært på balderklinikken, men kan anbefale Majorstua på det beste ! Dette er jo ikke noe man gjør hver dag, dessuten så er det bedre kvalitet der. De har komplett nye maskiner og man betaler mer fordi man får mer. Selvfølgelig er etterspørselen større i Oslo, så det spiller nok inn, men da dette for de fleste er en engangsutgift, ville jeg dratt dit om jeg kunne.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...