Gå til innhold

Dere som har vært til 1. kontroll:


Mille-77

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var der hos legen? Hørt snakk om "dobbel" time 1. gang, men har egentlig ikke så mye jeg lurer på nå. Hehe, vil bare ha helsekortet mitt, og få tatt noen blodprøver jeg :)

 

Bakterieprøver og celleprøve tok gynekologen min, så det trenger jeg ikke ta hos fastlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang er en enkel time hos legen da?? 10 minutter?? Jeg var lenge hos legen ved mitt første beøk, men det bestod for dt meste av venting.. utfylling av helsekort, blodprøver, veiing, gyn prøve hos legen (var så lenge iden sist, ellers måtte jeg ikke tatt det tror jeg) og ultralyd :-) Fikk sett at "prikken" er der den skal være. Tror jeg var der i 45 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen har endel han skal igjennom med deg i tillegg til rutinekontroll med div. prøver. Min lege gikk gjennom en liste med opplysninger han mente jeg burde ha. Det gjaldt antall kontroller, helse og andre ting som er greit å vite. Det var nyttig. Selve samtalen varte kanskje i 20 min. Var der i nærmere en time inkl. prøver, veiing og sånn. Tok ikke GU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som har vært til kontroll og veiet dere,hvor mye er det vanlig å gå opp i vekt i satarten?regner med de fleste har første kontroll rundt uke 10?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...