Gå til innhold

Hjelp!

eva luna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du testet positiv? Trodde du skulle vente til i morgen.... Nei jeg har ikke det, forresten. Du får vel ta en ny test i morgen tidlig da, og hvis den er positiv er du vel gravid!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt i morges med billigtest, men lurer på om det da er noen vits i å teste i morgen igjen. Har ikm på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg testet negativt med billigtest mange ganger. Prøvde til slutt QR, og testa svak. CB slo klart ut. Billigtest slo fortsatt negativt etter at både QR og CB slo postitivt. Dette er sikkert veldig individuellt.Men det er absolutt håp for deg enda. Krysser fingrene for deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var kjekt å høre :-)

Testet i dag og med billigtest og mener jeg kan skimte en svak, svak strek- men da legger jeg godviljen til altså :-)

Hvis ikke mensen er kommet i morgen så skal jeg teste med CB....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg testet negativt tre ganger med billigtest. Kjøpte en clearblue dagen etter da jeg var 99% sikker på at jeg var gravid, og ja- den var positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt på en test jeg kjøpte på Gran Canaria tre dager før IKM, kjøpte CB når jeg kom hjem, dagen etter IKM, og den var positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa negativt og en uke etter testa jeg positivt...jeg tok enda en test for å være sikker og den var også positiv så nå er jeg i uke 18 ;)

håper at du tester positivt, men det helsesøsteren min sa til meg var at det er større sjanse for at den slår ut feil med negativt utslag enn positivt...det MÅ være hormoner i urinen for at testen skal slå ut...

lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det jo ut som at billigtester ikke er til å stole på.... Har to CB-tester liggende i skapet og det frister veeeeldig.... men ikm er ikke før i morgen så skal prøve å holde meg.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...