eva luna Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Noen som har testet negativt med graviditets-test en dag og positiv dagen etter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Har du testet positiv? Trodde du skulle vente til i morgen.... Nei jeg har ikke det, forresten. Du får vel ta en ny test i morgen tidlig da, og hvis den er positiv er du vel gravid!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*toppris* Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg testet negativt, ventet et par dager så var det positivt:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg testet negativt i morges med billigtest, men lurer på om det da er noen vits i å teste i morgen igjen. Har ikm på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei Jeg testet negativt med billigtest mange ganger. Prøvde til slutt QR, og testa svak. CB slo klart ut. Billigtest slo fortsatt negativt etter at både QR og CB slo postitivt. Dette er sikkert veldig individuellt.Men det er absolutt håp for deg enda. Krysser fingrene for deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Oi, det var kjekt å høre :-) Testet i dag og med billigtest og mener jeg kan skimte en svak, svak strek- men da legger jeg godviljen til altså :-) Hvis ikke mensen er kommet i morgen så skal jeg teste med CB.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Hutula* Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Jeg testet negativt tre ganger med billigtest. Kjøpte en clearblue dagen etter da jeg var 99% sikker på at jeg var gravid, og ja- den var positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg testet negativt på en test jeg kjøpte på Gran Canaria tre dager før IKM, kjøpte CB når jeg kom hjem, dagen etter IKM, og den var positiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrincessElisabeth Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg testa negativt og en uke etter testa jeg positivt...jeg tok enda en test for å være sikker og den var også positiv så nå er jeg i uke 18 håper at du tester positivt, men det helsesøsteren min sa til meg var at det er større sjanse for at den slår ut feil med negativt utslag enn positivt...det MÅ være hormoner i urinen for at testen skal slå ut... lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 26. mai 2006 #10 Del Skrevet 26. mai 2006 Oj Th@le - nå er jeg spent på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 26. mai 2006 Da høres det jo ut som at billigtester ikke er til å stole på.... Har to CB-tester liggende i skapet og det frister veeeeldig.... men ikm er ikke før i morgen så skal prøve å holde meg.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå