Gå til innhold

varm-svimmel og litt kvalm...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du ventet mensen i går, er det jo vanskelig å si om du er gravid eller ikke. Mensen kan jo være litt forsinket, men selvsagt trenger den ikke å komme....

Du skriver at du har menssmerter.

For min del har jeg aldri vært plaget av menssmerter, kjenner noe en sjelden gang igjen, men ikke kraftig smerter.

Skulle selv ha mensen ca 19. mars, men er ganske uregelmessig, så jeg stoler ikke helt på når den kommer. Hadde 19. og 20. mars kraftige menssmerter. Stusset litt på dette, da det er uvant, men tok det som et tegn på at nå kommer nok mensen straks... Skulle gjerne blitt gravid, men det ble visst ikke denne gangen, trodde jeg. Ventet til onsdag (22. mars), hadde fortsatt ikke fått mensen, og tok da en test jeg hadde liggende. Den var veldig positiv!!! De smertene jeg trodde var menssmerter, var visst andre smerter knyttet til underlivet i forbindelse med nylig påbegynt graviditet. Herlig!!

Så hvis du ønsker å bli gravid, krysser jeg fingrene for deg, og håper menssmertene uten at mensen har kommet også for deg er et tegn på graviditet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...