Gå til innhold

Vi vet hvor du bor Hebbie.


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Vi hadde tenkt å ringe på å stikke av. Hi Hi så barnslige vi var i kveld da. Begynner å bli trøtt. Leide film og kjøpte snop på Hydro. Naboen ville vite hvor de vi snakket om bodde og så så vi bilen din. Koselig hus da. Vi pleier å gå turer forbi der vi. Ti hi... Naboen ville være med flere ganger. Synes at det var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grrrr - jeg blir så sur når jeg har skrevet noe også forsvinner nettet !!

Hehehe.....dere er noen tullinger !!

Hadde ledd meg ihjel om jeg så dere sprang bortover......

 

Hvis dere går forbi her så må dere bare stikke innom, men vil helst ha 30 min forvarsel da det alltid ser bomba ut her !! Dritflaut om noen kom plutselig på døra......

 

Men når tid kjørte dere forbi her ?? Jeg var og kjøpte kebab til sambo....

 

Naboen din var kjempekoselig !! Hun får ha nicket Naboen inne på BIM ;op er det hun er husket for nå !!!

 

Vi har hatt Tilsalgs skiltet siden januar, men pga. noen vannskader i kjelleren så venter folk på å få vite hvor mye vi får av forsikringen. Har 3 interesserte som venter på resultatet. Men nå blir det jo litt anderledes siden vi har utsatt ting - men hvis vi får et bra tilbud så ville sambo selge. Ikke så kult å tenke på å flytte inn i en leilighet med hund og katt og altfor mye møbler - har ikke plass til mine så dem står på et lager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at vi vil selge er at vi har lenge hatt lyst på eget hus som vi har bygd. Og da vi ble sammen så var det kult at vi hadde begge en slik drøm.

Min store drøm er et stort drømmekjøkken og etter mye frem og tilbake så er tegningene til huset ferdig og jeg får det jeg ønsker...er så greit å ha et hus som man bestemmer selv hvordan skal være....

 

Men vi er egentlig fornøyd med å bo her - foreløpig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig deilig å få det slik en vil i huset. Var inne på notar og det så da ikke særlig rotetet ut. Du hadde vel ryddet først da. Vi regnet med at du skulle ha kebab. Hadde tenkt å følge etter deg, men du kjørte en annen vei( kebabveien)Så måtte jeg innom hydro. Valget var å kjøre etter deg å da unnvære love hearts (drops på hydro) eller se hvor du bodde. Vi lo da vi så du hadde kommet der føre oss. Rask kebab da. Var redd for å bli alslørt - så vi kjørte fort forbi. Du for ta deg en tur bortom oss en dag. Så vet du hvor vi bor. Hørtes ut som en skrekkfilm" vet hvor du bor".. osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om vi skrubbet og ryddet - ble helt overrasket over bildene. Så jo kjempeflott ut !! Men så begynte jeg å tenke at det kanskje ikke var så bra - for da ble dem så skuffet når dem kom inn ...hahahahaaha.....

 

Har vært så mye rydding og spontan visninger at vi har blitt så lei og derfor kan det til tider se bomba ut...spesielt etter jeg ble gravid. Var så trøtt og orka ingenting - og da falt alt sammen. Jeg var alltid nøye med kjøkkenet at det skulle se strøkent ut og stua, men nå hoper det seg opp ;o)

 

Hahahaha.....jasså følger etter meg....skal dere gi meg mareritt ;op

tror vi skal ha persiennene nede fra nå av - vet jo aldri når dere lusker rundt her...ahhahaha.....

 

Har ikke fått prøvd Love hearts - har tenkt på det når jeg har halsbrann...

Fy søren dere er treige :o) Dem er superraske å lage kebaben - var nesten den eneste som skulle ha akkurat da også....

Sambo hadde brent seg på en pølse han hadde grilla idag - hadde besøk av en kamerat og turde ikke spytte ut den gedigne biten - så han brant seg over hele munnen istedenfor !! Dust ! Klarer ikke spise skikkelig når jeg er borte.....

 

Ja - må komme og se hvor dere bor.....hehehehe.....så jeg kan drive litt terrorisering av mystiske hendelser rundt huset ;op tiihiii......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Så en film i går , men det var ikke den vi hadde leid. Det ble lagt i feil film. Så i stedet cry wolf. Helt grei den. Våknet i dag og hadde så problemer med å stå opp. Nede ventet hunde til min mor som vi pleier og passe. Måtte komme meg opp å gå tur med den- våknet litt da. Så i dag må nok skurefilla opp igjen. Det er faktisk det verste jeg vet- vasking. Ja det er bare å komme bortom. Det er opp ved kiosken( på andre siden av gaten) Derfra må du følge asfaltveien. Etter ca 250 meter ser du mange nybygde hus. Midt i bakken går det en grusvei til høyre. I den gata bor vi. Vi bor i huset med mange store vinduer. Huset er ikke malt og skal heller ikke males.Veggene er lerk og de skal bli grå etter hvert. Ser ille ut , helt til alt blir helt grått av seg selv. Nok om det. Bare stikk bortom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove i natt !!

Har sovet kun 2 timer i morges....ble så kvalm da jeg la meg..og drøyde det leeeenge før jeg endelig sto opp for å spise 2 skiver. Før det klarte jeg ikke å finne en god sovestilling - kjente bare en tennisball i magen uansett !!

Så da jeg endelig skulle legge meg så lå sambo og snorket intenst - blir det pga. allergien hans - og igår var det visst en reaksjon. Ellers har det gått greit. Så jeg måtte tilslutt legge meg i stua, men klarte ikke å finne en god stilling der heller. Og når jeg endelig sovnet så våknet jeg litt etter og sovnet igjen...

Brukte hele kvelden og natten på å tisse - var helt ekstremt !

 

Jeg hater å rydde og vaske - så jeg blir ingen god husmor :o(

Stakkars barn !!

 

hmmm....hørtes speisa ut med at huset skal forandre farge selv.

Har aldri hørt om noe slikt før.

Ja - kanskje jeg kommer bort en gang ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig å vaske en etg. Orker ikke mer. Stikker til Tønsberg med ungene. Mamma og pappa bor der. Masse deilig mat i vente. Mat mat mat hmmm. Kanskje du var litt redd for at jeg og naboen skulle komme å luske rundt hushjørnet. Hi hi. Ikke lenge til 2 trimester. Koselig der også. Ligg med hodet høyere på natta, kanskje du ikke blir så kvalm da. Tenk at det er ikke lenge igjen nå før du både får mer energi og kvalmen letter myyye. Nei nå må jeg komme meg avgårde. Skal være der til i morgen. God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at kvalmen forsvinner - den kommer hver eneste gang jeg skal fortelle noen at jeg har hatt en bra dag uten kvalme !!!

Og jeg gleder meg til energien !!!

 

Hehehe.....har jo luskealarm jeg da - hehehe.....bikkja !! Men han er jo ganske fjern til tider og hører ikke alltid. Men en annen hund vi passer på av og til - hun hører alt og bjeffer som en gal. Så da blir man fort avslørt.

 

Hehe...var på Bekkestranda kiosken og sa til sambo at du bodde jo rett der oppe og vi kanskje burde stikke opp - la motoren gå og så skulle jeg springe og ringe på...tiihii....du tenker på det, og jeg utfører det ;op

 

Håper du får det kjempegøy hos foreldrene dine !!!

Ha en fin helg du også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Litt treig jeg. Har dere vært innom. Tror du tuller nå jeg. Bare å komme det- begge to. Har bare en garanti- her er det alltid rotete. Har brukt peneger i byen idag. Alltid alt for mye. Orker ikke tenke på hvor mye. Ser deg til uken på 2 trimester. Vet ikke om naboen har vært inne på bim sidene ennå, men skal lure henne inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom - vi var hos svigers for å mate katten og da kjørte vi innom kiosken for å se på film og da sa jeg at du bodde jo der oppe og fortalte om dine planer om ring på spring ;o)

Bra at det er noen andre som har det rotete - de gangene vi har dratt innom folk uventet, så ser det alltid ryddig !! Blir helt flau når folk dukker opp uventa - men idag er det ryddig. Hadde besøk så da shina vi opp huset.

 

Etter dem dro så dro vi inn til Sandvika for å spise - og kanskje kino, men endte med å dra til Oslo siden dem ikke hadde en pasta plass der og det var det jeg ville ha...Var herlig !! lukta storby og føltes anderledes....

Hehehe....lett å bruke for mye peng !!!

Skal kjøpe meg en babywatcher nå - er ei som jeg har spurt om tidligere som har født og ville selge den til meg. Kommer jo til å bruke den flere ganger så det er jo verdt det. Siden dette er førstemann. Du må komme og prøvde den da !!

Nå er det ikke lenge før jeg hopper videre nei - tida har gått fort siden uke 8 - som jeg regnet med.

Blir gøy om Naboen kommer inn her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes deilig ut med oslotur og pasta - pasta carbonara nam nam. Vi er ofte der inne selv og spiser. Bodde i Oslo i 2 1/2 år, og synes at lukten av storbyen er deilig. Så morsomt å sitte å se på alle menneskene- utrolig underholdene. Ble pizza på sofaen og en film.

Sovet leeenge i dag, men nå må jeg komme meg ut å gå en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tenkt masse på pasta carbonara, men så ble jeg redd for at det kunne bli kvalmende - så jeg valgte spagetti bolognese som er min favoritt...Var godt...

 

ganske gøy å gå rundt i og se på folk - var en konsert på Youngstorget.

Masse folk i byen...

 

Jeg og sambo må skjerpe oss og spise på andre steder enn bare kinaplasser eller kebab. Savner annen mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... men kinamat er så digg. Er blitt helt tussete etter kinamat etter jeg ble gravid, men kebab kan jeg spare meg for. Prøver igjen i dag ,med den siste godisdagen på leenge. Eller bare ha en dag i uka. En ting jeg bare blir så kvalm av om dagen er biff. Merkelig, men sikker pga av at det er tungt å fordøye. Smugtitter på sidene der de i tredje semester er. Heldige altså. Skulle ønske jeg skulle føde i morgen. Eller nei, det hadde vært fint om han på 2 år hadde sluttet med bleie først da. Kanskje litt tidlig. Hva fornuftig har dere gjort i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var motstander mot kebab, men etter sambo har spist det så masse så begynte jeg å synes det er ok.

 

Er ikke kjempefristende med kjøtt - men har mine dager der jeg tenker på det. Men nå har det vært en periode med halvstekt kjøtt - så da har jeg fått min dose.

 

Har ikke gjort noe fornuftig i hele dag tiltross til det fine været. Så på film helt til halv 4 i natt...så to filmer i samme slengen...Så vi har vært litt sløve i dag - vært litt kvalm av våt hund lukta. Sambo dusjet han...

 

Håper disse månedene går fort ihvertfall - liker ikke å vente på noe vondt skal skje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe mer ang lørdag 3 juni? Er litt usikker jeg. Tror nok at jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer om den dagen, men jeg går utifra at det gjelder enda.

Pinnsvintrine legger nok ut en tråd rett før for å høre med folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...