Gå til innhold

førskolestudier og barn ? noen med erfaringer ?

mamma til Thalie

Anbefalte innlegg

hei !!

jeg har termin 1 oktober og har søkt meg inn på universitetet i stavanger på førskolelærer. pappaen til barnet skal være hjemme og ha permisjon så jeg vil prøve alt jeg kan for å gjennomføre året. er det noen som vet om det første året er hardt ? vil jeg klare å kombinere det med amming tror dere ? vil jo helst amme så lenge som mulig, men skjønner at det kan bli vanskelig å kombinere....

Fortsetter under...

jeg syns ikke første året på sørskolelærer utdanningen var hardt, men jeg hadde heller ikke planer om noen barn det året. opplegget for førskolelærer linja varierer veldig fra skole til skole. men snakk med en studie veileder eller noe så hjelper dem deg med å finne fram til en løsning som er til hjelp for både deg og barnet.

på min skole er det mange som har fått barn mens dem har gått på skolen og det har gått bra for dem alle. :)

jeg skal selv prøve å kompinere siste året med en liten en på vei.

Jeg avslutter mitt andre år som førskolelærer nå. Jeg vil si at det andre året mitt var det værste. 1 året var ikke så hardt, mange i klassen som gikk gravid da. Jeg skal ta et permisjonsår siden jeg er gravid, og vil tilbringe tiden min med lille bebien.. Husk tilknytningsfasen er den viktigste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...