Gå til innhold

Press nederst i magen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg tisser så får jeg så vondt nederst i magen.. det presser og sprenger.. også er det vondt når jeg reiser meg opp fra do. Etter fem minutter er det nesten over. Kan det være noe galt eller er det noe som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si, du! Vi mennesker kjenner jo smerter så ulikt og reagerer så ulikt. Om du har anledning, så ta en telefon til jordmor og spør. Håper det går over snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg får vondt i magen etter at jeg har tisset jeg. Spesielt når det er en stund siden jeg har vært på toalettet.. Akkuart som blæren vrir seg etter å ha blitt tømt...! Men det går fort over hos meg også.

Tror ikke vi skal bekymre oss så mye over det. Vet det er lettere sagt enn gjort men...!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være starten på en urinveisinfeksjon, så det kan være lurt å levere en urinprøve til legen. Jeg kjente det iallefall på den måten. Heldigvis er en urinveisinfeksjon en enkel sak å fikse. Er det tidlig nok, kan det hjelpe å drikke en lite appelsinjuice. Likevel bør du levere urinprøve hvis det ikke går fort over ettersom det ikke er bra å ha infeksjon når man er gravid.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...