*bolla pinnsvin* Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Er i uke 34 og de siste dagene synes jeg det har vært litt lite liv inni magen. Begynner å bli litt bekymret, men jeg kjenner jo tross alt litt bevegelse innimellom, så jeg føler liksom at jeg ikke kan ringe legen ennå. Egentlig lurer jeg litt på om jeg bare er påvirket av en historie en bekjent av meg fortalte meg nettopp, om da hun mistet i uke 35 fordi babyen fikk navlestrengen rundt halsen. Ble skikkelig bekymret da jeg fikk høre det, så kanskje jeg tenker litt mer på det nå enn jeg pleier å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 jeg ville ringt legen og fått sjekka med ctg og eventuelt ultralyd. det er dette jeg har fått beskjed om å gjøre vertfall,men kommer vel litt ann på.
Trøndermamma`n Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Var i samme situasjon jeg også..min venninne mistet i uke 37,så derfor har jeg vært veldig påpasselig med å kjenne etter liv!! Du kan jo prøve å drikke noe kaldt og søtt,evn dytte litt på magen... men kjenner du liv skal det jo ikke være noe å være bekymret over egentlig... Men er du bekymret og usikker,så ring heller en gang for mye,ennen for lite-ikke vær redd for være til bry! Det er jo jobben deres Lykke til vidre da:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg holdt på og miste gutten min pga det var en dag jeg ikke hadde kjent liv,men kunne ikke helt huske om jeg kjente no tidligere på dagen,dette var på kvelden. Ville vente til dagen etter for å ringe jordmor men mamman min sa jeg måtte ringe nå. Ringte og blei sendt rett på sykehuset og gutten blei tatt med keisersnitt med en gang. var da 10 dager over. ikke nøl med å ringe en gang for mye,det har jeg lært.
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2006 Nå har jeg prøvd bådeå dytte masse på magen og å drikke to store kalde glass med drikke, men ingenting skjer! Blir så bekymret, men føler meg så dum også, for det er jo mest sannsynlig ingenting. Men hvis jeg føler at jeg må ringe etterhvert, hvor skal jeg ringe da? Føden? Det er jo så sent på dagen og alt...
mariell82 Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Jeg og er av den typen som ikke vil mase men når du er gravid så skal du det hehe. Ring først til din jordmor også vurderer hun det. viss ikke kontakt der kan du bare ringe føden det går helt fint. Og ikke tenk på att det er sent på dag.
GRAM Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 ingenting annet å gjøre enn å ringe å få det sjekket...
Ajam Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Terskelen er veldig lav når det gjelder barnet. Er det lite liv, så ring føden. Er din jobb å passe på babyn din. Lykketil, går nok bra..
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2006 Ringte sykehuset, jeg, og fikk komme inn og sjekke. Alt var heltdigvis i orden, så det er nok bare jeg som var litt overbekymret. Er sjeleglad for at alt var i orden - puh...
langevipper Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 kjempe bra at alt er i orden:-) Det var nok til det beste både for deg og den lille at du fikk det sjekket. Det er jo ikke bra for barnet at du er stresset og bekymret. Lykke til videre, og jeg håper du får slappet skikkelig av nå. Ha en kjempefin helg klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå