Gå til innhold

Hva bruker dere under bebis på stellebordet?

Anbefalte innlegg

Jeg legger alltid et håndkle under henne, synes det blir så kaldt og "klamt" å bare legge henne rett på plasten.

Men: synes det går så fryktelig mange håndkler... hun tisser jo gjerne en gang eller to mens vi holder på (vi koser/leker gjerne litt når vi først er på stelleplassen, lar henne få sprelle naken etc). Håndkleet blir klissvåt, og hives til vask. Med flere stell om dagen, går det en del håndkler!

Det hender at jeg prøve å brette håndkleet, slik at hun ikke ligger på det våte, så det kan brukes til et stell til.

Hvordan gjør dere dette?? Bare lurer, jeg... er det jeg som er hysterisk og hiver til vask, er det bare jeg som har håndkle under henne, har dere andre noen lure tips???

Tildes mamma

Fortsetter under...

Hei

Vi hadde 4 håndhånkler og 4 badehånkler i hvit fra før av og de har nå blitt Eline sine, de brukes på stellebordet.

men det med tissingen synes jeg går i perioder. det kan plutselig gå 2 uker uten og så kan hun tisse ved hvert stell opptill 3 ganger etterhverandre og da er det godt å ha mange håndkler å gå på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...