Gå til innhold

Jeg elsker å amme:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg også! Trøbla lenge med puppenekt på dagen, så fra hun var 3 til 10 mnd var det en del pes. Ville ikke ha pupp, men ville liksom ha likevel... Men fra da og fram til nå (17 mnd) har det bare blitt mer og mer kos. Aller mest kos er det fordi snuppa så tydelig setter pris på det. "Nam, nam" sier hun. Og "mmmmmm". Var syk i en uke og ville ikke ha annet enn pupp og vann. Ble litt desperat, for det tar på å nesten fullamme en stor kropp på 17 mnd/11 kg. Pupp hver time minst... Tilbød en sjokoladebit i ren desperasjon. "Neineinei" var svaret. Pupp, da? "Mmmmmmmmm". Så da er det bevist: Jeg er bedre enn sjokolade! Ikke værst!

Tror det var i MAMMA jeg leste at de hadde intervjuet noen barn i 2-3 års alderen om hva morsmelk smakte som, og svarene var at det var det beste som fantes, og bedre enn sjokolade og is!

Vi er rene vandrene godterbutikkene vi!

- Døgnåpent for tiden også.... ;.(

- Men jeg kan jo også henge på at jeg ikke har hatt noen plager med sårhet eller noe, datteren min hadde sugeteknikken i orden den dagen hun kom ut. Noe som hun burde ha også, etter å ligget 12 dager på overtid inni der!!!!

Martine har vært syk nå, og ville baaaaare ha pupp. Desperat prøvde jeg å gi henne en sjokoladebit (har smakt det før og digger det). "Neeeei" sa hun. Vil du ha pupp, da? "Mmmmmm" og febrilsk nikking på hodet. Jeg ER altså bedre enn sjokolade... så lenge det varer ;o)

skriver meg på de ja:) Hadde ikke tenkt å amme i det hele tatt, ihvertfall ikke lenge.Tålte ikke at noe kom borti puppene mine i det hele tatt,hvertfall ikke knoppen.Men å få lillegutt til brystet var det mest naturligste og nydligste i verden:) håper jeg kan amme så lenge så mulig:)

er glad for å slippe ekstararbeid med vask og koking av smokker og flasker og tilberedning. Når han er sulten er det som regel akkurat NÅÅÅÅÅÅ og da er det jo bare vips frem og skriket stilner - og jeg kan legge fra meg alt jeg har i hendene og kose meg og slappe av med babyen. men de som må (evt bare vil) drive med dette kokestyret må ikke misforstå meg - må man så må man - de barna og blir som de skal! til alle: Kos dere med babyen enten den legger inntil deg og får flaske eller pupp.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...