Gå til innhold

Hvordan er halsbrann? (samme som på skravle...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er noe av det vanligste som oppstår i graviditeten..

Jeg har i den siste uka fått det slik at uansett hva jeg spiser, så legger maten seg øverst i halsen og det kjennes ut som om jeg skal kaste opp når som helst.

Følelsen varer i timesvis etter mat, og jeg kan godt prestere å være sulten samtidig som jeg "kvalm og mett", om dere skjønner..

Er det dette som er halsbrann? Det svir ikke noe eller slikt, bare en "snart-kaster-jeg-opp"-følelse...

Eller er det bare bebis som har blitt så stor at jeg må lære meg å spise mindre...?

Er forøvrig i uke 32 nå....

Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heller hadde aldri hatt halsbrann før nå i graviditeten..

Visste ikke hva det var...trodde det var når en rapa surt jeg.

Men jeg lover deg..du kjenner det vist du får det!!!!!!

Det brenner i matrøret...fra magen og opp i halsen.

Grusomt...

Men melk hjelper...:)

Skrevet

Halsbrann brenner skikkelig, jeg har det som deg, i tillegg til halsbrann innimellom hvis jeg spiser noe jeg ikke tåler (brunost, sterk mat, sjokolade...)

Det er bare livmoren og baby'n som presser på magesekken sånn at det ikke er så god plass til mat. Du må spise mindre og oftere...

Sist svangerskap gikk jeg ned 3 kilo på slutten på grunn av dette

Skrevet

Jeg er veldig plaget med halsbrann... Og når du først får det så lover jeg deg at du merker det... Det brenner skikkelig i hele halsen, og jeg får vondt helt ned til tærne av og til...Er helt grusomt....Spesiellt når jeg legger meg om nettene, så kommer det opp sure oppstøt på en måte..Da brenner det helt for j***.. Men kjøp isåfall tyggetabletter på apoteket..Det hjelper litt:o)

Lykke til uansett:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...