Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Lager en ny tråd,da den forrige ble så lang.Jeg blør nesten ingenting i dag.Blødde litt etter samleie på søn,bittelitt på dopapiret på man.Og ganske mye på tirs og ons(måtte skifte bind et par tre ganger om dagen).Men legen sa det var friskt blod og regnet med at det var sa på gang.Men jeg gir ikke helt opp ennå,selv om jeg ser neg på det. Lykke til anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Eg er enig i at det ikkje høyrest bra ut. Men kanskje, om det ikkje var slimete...? Du skulle til blodprøve fredag og måndag? Eg tok blodprøve i går, i samband med ultralyden, skal ha ny tysdag, men reknar med å få bekrefta SA. Eg håper at svangerskapshormona viser seg å vera på veg oppover for deg og for anonym. La oss få høyre korleis det går, da. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 hei til dere begge !! jeg blør ikke noe i dag men,er enda usikker.. skal som sagt prøve å få UL til mandagen. Lykke til til dere begge. Litt godt å skrive med noen som er i samme båt!! men skriver visst jeg vet noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei åssen er det med dere i dag!! Beth og fjerdemann på vei?? hilsen en i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei igjen, I dag blør det nesten ikkje. Hadde ganske kraftige sting før i dag (og i natt), vekselvis på begge sider, men nå verkar det som det har roa seg. Trur det betyr at kroppen er (nesten) i normal gjenge igjen. Det rare er eigentleg at eg ikkje har sett at det har kome ut noko vev, men kanskje det var for smått til å sjå på dette stadiet? Så lenge eg ikkje har vondt, må eg gå ut frå at alt er ute. Det går overraskande bra. Var lei meg på onsdag, tenkjer jo framleis på det, men det var mykje tøffare sist. Kanskje fordi hormonnivået var høgare seinare i svangerskapet - eller kanskje fordi eg var mindre førebudd på at det kunne gå gale? Eg veit ikkje. Har skumle planar om å kjøpe eggløysingstest, så får vi sjå om alle gode ting er tre... Men eg er nok for gammal. Er spent på å høyre resultat av blodprøver for deg og fjerdemann på vei - håper de er heldigare enn meg. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja jeg er også spent å høre fra Fjerdemann på vei. Jeg blør ikke mere nå så jeg venter til uka og ser hva jeg skal gjøre. Kan vel ta en ny gravid test igjen.Vet du hvor lenge etter jeg kan ta ny test! Tok siste på torsdag og var positiv,men kan jo være hormonene. Jeg tror etter å ha lest her at jeg hadde SA på søndag siden det kom ut to blod slim greier.Jeg hadde jo ikke noe vondt,men blødde litt den kvelden. Jeg har snakket med jordmor på telefonen hun ba meg bare vente å se.. Jeg har jo 3 barn her så det er ikke bare å gå til legen,for mannen min er ikke hjemme nå(men han tok dette tungt).Vil ikke skremme dem største barna derfor tar jeg det litt med ro!! (koselig å skrive med dere,noen) Nå skal jeg legge meg er så trøtt om dagen!! Den elste er jo lengre oppe enn meg.. Hilsen en i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Så leit å høyre. Du burde få målt innhaldet av graviditetshormon (h eitt eller anna - hugsar aldri kva det heiter) i blodet for å sjå om det er stigning. Det betyr å ta blodprøve to gonger med nokre dagars mellomrom. Da slepp du i alle fall å lure. Eg skal til blodprøve nr 2 på tysdag - og er rimeleg sikker på kva den vil vise. Etter det legen sa, vil hormonnivået vera nede på normalen etter omtrent ei veke...? (det var slik eg forstod det, men det er mogleg eg har misforstått). Så om du ventar til litt ut i neste veke med å teste, er det kanskje ein peikepinn. Men om du var lenger på veg enn meg (6+2 onsdag), hadde du nok eit høgare nivå i utgangspunktet, og da vil det ta lenger tid før nivået er normalt. Blodprøve gir nok eit sikrare resultat. Eg kryssar fingre. Eg syns også det er hyggeleg å maile med nokon i same båt, midt oppi alt det vonde. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Koselig å høre fra dere.Jeg tok en blodprøve i dag.Tar neste på man,får forhåpentlig vite resultatet på man ettermiddag.Men ser det nesten bortkasta og ta prøven,er sikker på det har gått galt det her.Kjenner jeg blir deprimert av å logge meg inn her og se hvilken uke jeg er i og hvor lenge jeg har igjen.Det eneste bittelille håpet jeg har å klamre meg til er at jeg blir bråsulten og kvalm,noe jeg har vært med de andre tre.Men det er vel bare noe som henger igjen.Hvis det her går bra skal jeg være her inne hver dag og oppmuntre alle som har blødninger,men det slipper jeg nok...Det mest deprimerende er at mannen min ikke vil ha fler,var ikke riktig planlagt det her.Han har allerede bestilt time til sterilisering.Det stikker veldig dypt på toppen av det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Så keitt! Dette kjenner eg igjen, for gubben min var heller ikkje glad, for å seia det mildt! Du får prøve å koma han i forkjøpet:), eventuelt prøve å forklare han at du tar det hardt og gjerne vil prøve igjen. Kanskje han lar seg blautgjera... Kvinnetårer kan vera effektfullt Ha ei god helg, og la oss høyre kor det går! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er nok ikke noen mulighet i det hele tatt at han skal omestemme seg.Han er kjempesikker i sin sak.Vanskelig det her,han er "glad" for at det gikk galt men jeg sørger og det føler jeg han ikke forstår.Får liksom ikke mulighet til å sørge. Jeg har sittet å grått litt her nå.Han kom å gav meg en klem,men 2 min etterpå snakket han om noen lister han skal kjøpe i morra...mannfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #11 Del Skrevet 27. mai 2006 HEI PÅ DERE!! Jeg er\var i uke7,skal vente til midten av uka å ta en ny test. Blir litt usikker selv hva mannen min vil gjøre når han kommer hjem. Han ble jo glad når jeg kom med nyheten(og etter sjokket). Men visst dette har gått galt om han da vil ha flere barn!? Jeg vil ha en til!! Men vi må være enig!! Jeg kommer innom her senere i dag orker ikke å lese mere SA\MA i dag. Ha en fin helg til dere begge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 28. mai 2006 #12 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei igjen, begge to! Korleis er formen i dag? I går kjendest verda tidvis NESTEN normal. Fysisk er det allereie i orden, ingen smerter og berre bitte litt brunt blod. Men humøret er alt anna enn stabilt. Har vore aleine heime i heile helga, orka ikkje dra nokon stad i går, for eg hadde ikkje lyst til å måtte halde maska. Det er jo ingen som veit at eg har vore gravid (bortsett frå gubben), og det tener ikkje til noko å påføre andre sorg nå. Først var eg letta over at det gjekk så greitt fysisk, men nå føles det berre tomt. Også fordi eg ikkje har noko særleg håp om at dette vil skje igjen. Kanskje det berre er hormonane som spelar meg eit puss? Det er forresten snodig det der, at mennene er dei som held igjen og ikkje vil ha (fleire) barn. Det er jo ikkje dei som skal gjennom graviditet og fødsel, og i dei fleste tilfelle har damene også eit hovudansvar etter at barnet er fødd. Dei er rart ihopskrudd, tykkjer eg. Eg håper gubben din er med på planen om ein til, anonym. Trur nok eg skal greie å overtale min til å halde fram med å "leva farleg". Eg blir ikkje lett gravid, så risikoen er ikkje stor. Så høyrer eg frå dykk? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #13 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Beth jeg håper\tror han vil ha en til, men vi får jo se her nå!! Jeg vet jo ikke 100% om jeg har hatt SA.. Skal ta en ny test til tirsdag visst jeg kan vente da.. Det var søndag den 21.mai jeg blødde så ille så litt frem til onsdag kveld. Nå er det jo helt vanlig men har jo lest inne her at noen bare blør noen dager etter dem har SA ogg ikke hatt noe vondt som jeg Er like før jeg ringer å bestiller UL er jo så usikker.. Jeg har blod merke resus minus også som jeg har lest her må ta en sprøyte etter en SA. Jeg er så utrolig rolig blir nesten litt redd.. Åssen går det med Fjerdemann på vei tro!!? Håper det ikke er så lenge til mannen din kommer hjem da,Beth.. Jeg er også alene hjemme kjedelig men,men sånn er det når mannen min jobber så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei jenter Jeg går bare her og nesten teller timer til jeg skal ta blodprøve kl 8 i morra tidlig.Får vel ikke svaret før på ettermiddagen,så håper på en travel dag på jobb,så dagen går fort.Har det fortsatt sånn at jeg blir brått kvalm-sulten og har hatt halsbrann et par ganger.Klamrer meg til de bittesmå symptomene,men som jeg sa til mannen min,hvorfor skulle jeg blø i dagesvis hvis jeg ikke aborterte.Hvor kommer blodet fra da?Gikk i hele går og tenkte,mannen min trodde jeg var sur siden jeg ikke prata med ham.Han forstår ikke at jeg er deppa,mener det er bare en klump med celler på dette stadiet uansett.Har heller ikke sagt det til noen venninner eller kollegaer,ikke lyst å involvere flere når det ikke blir noe av.Dere er heldig hvis dere får prøve på nytt hvertfall,ikke håp her.Får bare ta vare på de tre vi har. Klem til dere begge.Kryss fingre og tær for meg i morra da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 28. mai 2006 #15 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei igjen, Eg kryssar alt eg har! Eg skjønar godt at du ikkje vil involvere fleire. Det er berre gubben og eg som veit om det her, og slik skal det forbli. Eg har ingen symptom lenger, kroppen kjennest heilt normal. Eg tykkjer nå det verkar litt oppløftande at DU framleis har symptom. Det hender jo folk blør og det likevel er i orden. Masse lykke til i morgon!!! Det er ikkje berre din mann. Menn skjønar ikkje slikt, men dei kjenner det da heller ikkje på kroppen. Sjølv om hovudet mitt veit det er ein celleklump, er ikkje hjartet einig. Slik er det berre. Menn er dessutan ikkje flinke til å tolke signal. Du må nok seia til han heilt eksplisitt at du er lei deg for dette. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #16 Del Skrevet 28. mai 2006 Lykke til Fjerdemann på vei krysser alt jeg har for deg!! hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå