Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg er kommet i den situasjonen at jeg ikke vet om jeg er i uke 5+1 eller uke 10+2. Jeg har til nå trodd at jeg ikke var kommet lengre enn uke 5+1.Men når jeg leser om symptomene i uke 10 og 11 stemmer de med slik jeg har det nå. Forferdelig treg mage, dårlig bevegelighet (føler meg stiv i leggene) og har hatt ondt i puppene i over fire uker.. Jeg hadde ikm 13 april, men fikk mensen 12 april. Hadde den i to-tre dager (pleier vare i fem-seks dager) , og regnet med jeg ikke var gravid. Bruker ikke el test da jeg kjenner syklusen min. Kan jeg virkelig være i uke 10? Har ganske tydelig "hevelse" på magen... Er ikke kvalm ,men det er det ingen i familien min ellers som har blitt heller.. Noen her i uke 10 som kan si litt om sine symptomer? Drar nok til legen i morgen, men er så nyskjerrig hvordan dere i uke 10 har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 ingen i uke 10 eller rundt det som kan si noe om symptomene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg er i uke 10, og har hatt de samme symptomene hele veien: kvalm, superømme bryster, generelt null energi og uvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 hei:) selv om det står at disse symptomene skal være i uke 10, så kan de godt komme mye før. jeg fikk ømme pupper før jeg visste at jeg var gravid, jeg har vært kvalm, sliten, trøtt helt siden uke 4. men hvis du bestiller en time på en privat klinikk for ultralyd, så finner du ut hvor langt du er på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 hei! Jeg er i uke 10. har hatt samme symptomene hele veien. Tror ikke du skal tenke på det der, for det er vel heller sjelden at noen "føller boka" til punkt og prikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er i uke 11 og har hatt lite symptomer egentlig. "Hævelse" eller oppustet mge hadde jeg mer de første ukene enn nå, men nå kjenner jeg tydelig en hard livmor rett over bekkenet. Som ndre skriver, så kan symptomene de første måneder være gnske difuse og uregelmessige; jeg vil derfor ikke bruke de til å tolke hvor lngt du er i grviditeten. men si ifr til legen din t du er svært usikker på, hvor lngt du er - d vil legen ntkeligvis gjøre en GU-vurdering, evt. sende deg til tidlig ultrlyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Takk for svar. Ser her er en del som har hatt ømme pupper hele veien og "oppblåst" mage. Er sikkert ikke lengre enn uke 5+2. Men begynte bare å tenke litt mye i går, på dette med den rare menstrusjonen i april. Har legetime andre uke i juni. Venter til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Vil bare si at symptomer varierer fra person til person, noen har masse symptomer, andre ingen. I mitt forrige sv skap så hadde ikke jeg symptomer så tidlig, var litt uggen av og til, men ikke ømme pupper og alt det andre. Nå er jeg 5uker på vei., har bare stikkinger i magen og kan ha litt vondt i hodet, og må tisse oftere, men har ikke ømme bryster eller kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå