Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 andre som har menn som synes det er kjedelig å vær sammens med babyen?? samboeren min nekter å være alene i mer enn en times tid med lillejenta... han sier at det er kjedelig, lurer på hva han skal finne på... tenk på meg som går hjemme snart døgnet rundt da sier jeg til han...men han skjønner ikke at jeg kan kjede meg hjemme...det er jo mer enn nok å henge fingrene i når man er hjemme...husarbeid,lek med den lille, gå tur++++
Only Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 He, he. Jeg kjenner litt til det. De vet som regel ikke hva vi gjør hele dagene. Vi sitter jo ikke og pludrer med dem hele tiden, det virker som om de tror det.... Her i huset har lillegutt vært med på å polere bilen, og klippet hekken. Han ble litt utålmodig i vognen. Men gikk bra. Pappa har undervist han i å dra seg fram på gulvet og etc (lillegutt er 5 mnd). Flydd fly og "trent" med han, lar han dra seg opp etter armene. Det ser heldigvis ut som om han koser seg med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå