sjokoBolla Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Hvilke kriterier ser man etter når man kjøper babycall? Hva er viktig å tenke på??
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jeg ville sett at den: - viser at den har kontakt med den andre enheten enten ved lyd eller tegn på display - at den gir lyd fra seg når den begynner å gå tom for strøm - begge enhetene er bærbare for da slipper du å være avhengig av stikkonmtakt nær babyenheten. Har supernova selv som jeg er kjempefornøyd med.
olebrumm1 Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Hei! Der var nettopp en test på tv2 hjelper deg, jeg har en den phillipsen som kom på 3 plass, den er jeg superfornøyd med. De som kom på 1 og 2 plass måtte du ha strømtilførsel til den ene delen, det trenger du ikke til min. Du kan bruke begge på batteri, itilegg va den bra på stråling.
mosse_fikk_sin_prins Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Det var topcom som vant testen i tv2hjelper deg samt i foreldre og barn. Du får kjøpt den på clas ohlson og koster ca 400 kr.
Meg, J & L Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Ja det var topcom som vant.. Men du skal "passe på" å få med deg at der er du avhengig av stikkontakt... Noe som ikke passer alle.. Spørs hvor/hva du skal bruke den til.. om du skal bruke den hjemme i et stort hus på babyrommet har du jo tilgang til stikk kontakt...Mens jeg f.eks skal bruke den når babyen ligger ute... da har jeg IKKE stikkkontakt.
mamma til prinsen Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 topcom sin er utrolig bra meg og sambo kjøpte en sånn og skulle teste den.. jeg sto i hinn enden av barnerommet og bare pustet helt rolig og lavt.. og det gikk ann og høre.. utrolig bra.. jeg er kjempefornøyd
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 jeg har hørt at man kan sette batterier i babyenheten der oxo, men du kan ikke lade de opp med den strømmen som følger med, du må ta de ut og lade de i en ekstern batterilader... eller at man bruker ikke oppladbare batterier, og bytter de når de er tomme.. bare huske å ikke sette strømmen når det står i batterier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå