Gå til innhold

Da går vi over i 17.pp :-(

Anbefalte innlegg

Tenker mer og mer på det å bli gravid for tiden, nesten så jeg må ta en pause fra bim. Begyne å trene igjen eller noe, for å få tiden til å gå slik at jeg får tenkt på noe annet..

Jeg syns det er så sårt for tiden, blir nesten på gråten når jeg leser på bim om alle de som er lykkelig gravide, og blir irritert når folk sier de er lei av å gå gravide. Er ikke noe i hele verden jeg ønsker meg mer enn å gå gravid!

Men men, får bare prøve å minne meg selv på at jo lenger tid det går å bli gravid, jo større er sjangsen for at jeg får begynt på skolen til høsten, i visshet om at jeg får gjennomført hvertfall første året.

Æsj, nå har jeg mest lyst å bare gråte, akkurat idag var vist ikke skolen noen trøst kjenner jeg..

Ble litt langt dette, takk for at du gadd å lese!

Klem fra en litt nedfor

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5158500-da-g%C3%A5r-vi-over-i-17pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler sånn med deg...!

Dette kan fort bli et altoppslukende tema for oss damer, og skuffelsene ofte ensomme å bære...

Men sender en liten trøsteklem, jeg og håper du snart kommer deg ovenpå igjen - ta frem galgenhumoren - den hjelper ofte MYE bedre enn å føle seg trist !

MASSE LYKKE TIL - og hold ut til det blir din tur - for det blir det, skjønner du :-) !!!!

Takk, jenter :-)

Jeg har tatt prøvingen gangke bra syns jeg selv, men av og til får jeg en liten nedtur. Og den kom nå, men om noen dager føler jeg meg sikkert bedre til mot og er klar for en ny pp.

Og hvis det ikke klaffer på en stund, så får jeg ta forslaget til venninna mi: da adopterer vi en ti-åring ;-)

Annonse

Hei spirevipp!

Kunne skrevet samme innlegget selv. Er i 11. pp nå og begynner å bli skikkelig lei. Fikk mensen på fredag, og er akkurat ferdig i dag. Vurderer også å ta en pause, både fra BiM og prøving i det hele tatt. Kjenner at det er slitsomt å lese om alle som blir gravide, og dagene rett etter jeg har fått mensen kan jeg godt grine av å lese om det . Noen er jo bare innom Bli Gravid et par dager før de hopper over til 1. trimester. Jeg tar meg selv i å synes det er litt urettferdig... selv om jeg burde være glad for at det er noen som får det til.

Men snart SKAL det klaffe for oss også!

Lykke til!

Huffda, ja, det er ekkelt når det er sånn. Har ikke opplevd det selv, men kan tenke meg hvor knust jeg hadde blitt hvis jeg endelig ble gravid, også ble det plutselig revet bort fra meg etter bare noen uker!!!

Det forbauser meg egentlig hvor vanlig det faktisk er med sa, ma og exu. Hadde ikke trodd det før jeg begynte å lese her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...