Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi forsvant bort på besteforeldrebesøk vi :o)

Men ja, Fanny er veldig snill og grei! Er nesten overrasket jeg, for alt går i grunnen veldig fint! Flasker og sånt er litt styr i begynnelsen, men koker jo ikke mer enn en gang pr døgn, så når man får rutine på det sitter det jo :o) Også er det faktisk ikke så tungvint når man er på tur heller. Før måtte jeg se etter tegn på at snuppa var sulten slik at jeg kunne lete og finne et sted å sette meg, hvor jeg følte det var OK å ta frem puppen. Nå trenger jeg ikke følge sånn med på henne, flaska går an hvor som helst ;o) Men det er meg da!

På dagen sover hun ikke til faste tider eller noe sånt. Hun våkner, leker/pludrer, spiser og sover. En slik periode varer vel ca 3-5 timer og da kan hun sove alt fra 20 min til 2-3 timer. Sovner når hun er trøtt, og er våken så lenge hun orker :o) Spiser 6 ganger i døgnet omtrent nå.

Smiler masse og er en veldig glad liten jente! Vi er kjempeglad i henne, og selvfølgelig veldig stolte :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey:o)

Koselig med besteforeldre besøk... Tuva har vært på besøk hos besta (svigermor) noen timer i dag hun, der storkoser hun seg ja... Ella har også allerede testa tålmodigheten til besta ved 2 anledninger, slik at mamma kan dra til byen alene, det går så mye kjappere når det er noe én skal ha gjort, eller som i går ved frisørbesøk og hudpleien;o)

Fanny hørtes ganske lik ut som Ella, ho sover også når ho er trøtt på dagtid, er bare blid og pludrer hele dagen, men alt var ikke så gøy før vi skjønte at det var lite melk, men det gikk heldigvis ikke mange dagene før vi testa flaska...

Vi har satt en grense på at Ella ikke får sove etter kl 17 da, men det har jo med det at vi legger ho mellom 19.30 og 20 da... Og det fungerer helt topp:o)

Så det var såpass med BB ja, at du merker det enda? Ooofff, glad jeg har sluppet unna det der, hadde ikke noe sånt sist heller jeg... *bankibordet*

Må jo bare si at jeg var inne og titta på bildene av prinsessa deres, og må jo si at ho er uvanlig nydelig synes jeg:o) Også ser ho jo mye "eldre" ut:o)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...