Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange babyer her inne må ammesi søvn når de legger seg for kvelden? Min må det 90% av kveldene... 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ammet jenta mi i søvn til hun var 2 mnd. Da vente jeg henne av med det, det gikk mye bedre enn jeg hadde forventet.

Gikk et par kvelder hvor det ble litt sutring, men jeg satt hos henne og strøk henne på brystet slik at hun roet seg.

Det er jo litt greit om andre kan legge babyen din også.

Skrevet

Jeg/vi har valgt bevisst å ikke gjøre det, men det har også resultert i at vi sitter i en til to timer og trøster hver kveld! :)

Den siste uken har han ligget våken ca. en time før han sovner men da uten gråt.

han er bare 9 uker gammel da så han er flink lell ;)

regner med at legging blir bedre/lettere etter hvert.

Skrevet

Hun her ble ammet i søvn HVER kveld til hun var 8 mnd - VELDIG slitsomt på slutten, men gikk over all forventning å avvenne!

Skrevet

Her måtte jeg amme henne i søvn frem til hun var 4 mnd så ville hun bare rett og slett ikke sovne ved puppen mer...

Så nå får hun mat så gir vi smokken så ligger a og skravler litt med seg selv også er det natta:)

Skrevet

Poden her stoppet med det av seg selv rundt 4-5 måneders alder.

Skrevet

For en utrolig dårlig behandling av en bitteliten baby som trenger nærhet av mammaen sin!!

Skrevet

Hvor og når får de siste måltid da?

Skrevet

Hei! Ammet i søvn frem til 10 mnd og har akkurat begynt å avvenne denne uken. Det har gått knirkefritt! Bittelitt gråting første kvelden, tok to og en halv time før hun sovnet. I går tok det en time og i kveld en halv time, helt uten protester. Tok det veldig rolig, satt ved siden av sengen og leste litt for henne, litt for meg selv i egen bok mens hun pludret for seg selv, klemte henne mens hun satt i sengen dersom hun gråt litt (tok henne ikke opp), sang litt og strøk på hodet/ryggen. La henne ned på ryggen i sovestilling med jevne mellomrom, slik at hun skulle skjønne tegninga, men lot henne reise seg opp når hun ville. Til slutt blir hun liggende og sovner søtt av seg selv. Hadde grudd meg til dette - ref diverse skrekkhistorier om å vente for lenge med å avvenne.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...