Gå til innhold

Har Tanta tatt med seg hele syklusen på tur eller.....?

Anbefalte innlegg

Hjelp meg litt dere kloke kvinner, før jeg blir helt tullete!

Fikk tanta 11.mai. Har den vanligvis, alltid, 5-6 dager. Denne gangen forsvant hun etter 2,5 døgn. Så på dag 7 hadde jeg elsmerter og masse el-slim(?) Pleier å få el-smerter 3 dager før og en dag etter el. Har hatt el på rundt dag 14-15. I dag er det dag 15, og jeg har ingen el-smerter. Voknet i natt og hadde sinnsykt vondt i puppene. Når jeg sto opp i dag og kikket i speilen, så det ut som jeg hadde fått juling. Puppene var rødflammete og full av "blåmerker". Senere i dag har jeg hatt veldig halsbrann, noe jeg ikke har hatt noen gang utenom når jeg har vært gravid. Puppene værker fortsatt.

Blir snart gal av dette styret. Er nå innstilt på å kjenne etter el-signaler, men de er der absolutt ikke, samme hvor mye jeg kjenner. Er jeg syk eller er tanta og resten av syklusen på skikkelig bærtur? Trodde tanta hadde dratt til Asia, men kanskje det er bær der også? En tantes hevn kanskje? Skulle kanskje ikke ha vært så sint på henne?

Fortsetter under...

Vet du hva jeg tror..jeg tror du hadde EL på dag 7 jeg..rett og slett,

og kanskje er du gravid og,etter den beskrivelsen du kommer med.

Jeg hadde og tidlig EL nå..hadde jo SA(igjen!!)og denne gangen blødde jeg kraftig i to dager så stopp..en uke etter blødningene startet hadde jeg og EL slim..så fult mulig å ha tidlig EL..

Håper du er gravid nå nicco..virkelig sendt den tanta på jordomseiling i 8-9 mnd,hadde vært noe det he he,og hvis det er riktig,ber du henne ta med tanta mi også er du snill!!!

Lykke til klem

Å, så godt å se deg igjen her skifer! Vet jo hvordan det gikk med deg, og tro meg, jeg har tenkt mye på deg. Når du sa du ville ta en pause herfra, så håpet jeg det ikke ble langvarig. Etter min MA i november sa jeg det samme, men fant fort ut at det var hjelp å få her. Du har jo vært uheldig flere ganger nå, så du får vel sikkert hjelp fremover.

Nå har jeg på følelsen at det blir lenge å vente på ikm for min del. Uff, nå føler jeg at jeg ikke har helt kontroll på sakene, og det liker jeg ikke, ikke når det gjelder syklusen i alle fall.

Hei nicco.

nå tror jeg jammen at dette er noe smittsomme greier.

jeg skulle ha EL den 23.mai,men i helga fra fredag hadde jeg EL-slim,stikkinger i "stokkene" og ømme pupper så d holdt. og dette varte til igår,sånn mer eller mindre..men for min del så tror jeg at d var akuen som gjorde sitt,for jeg har aldri hatt d såå tydelig før..

men jeg har lest en eller annen plass at kvinner har EL tidligere enn antatt,så vi startet prøvingen på 18.mai. sånn just in case..da var jeg på dag 8,som er dagen jeg har hatt utslag på EL-test før..

kanskje du er gravid??? =)=)=)

Syns disse symptomene dine nicco virker nokså mystiske ja...

Håper at det er tegn på at du er gravid!! Du hadde sikker tidlig el denne gangen da, og da passer det jo fint med slike symptomer nå!!

Har du hatt lignende symptomer de gangene du har vært gravid tidligere da? Det trenger jo ikke nødvendigvis være likedan...

Håper masse for deg nå nicco!! Det hadde vært kjempeflott =))

Du må holde oss nyskjerrige her inne oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...