Gå til innhold

Til ALLE her inne!! Skriv dere på m/termin! Så lager vi en liste, kanskje noen har samme termindato som deg? ;)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin 18. oktober, gleder meg virkrlig til å få denne baby'n!

Det blir spennende å fortelle dette til min datter på 13 og sønnen min på 11. De har flere ganger sagt at de kunne tenke seg en liten bror eller søster, så jeg tror de blir veldig glade. Er litt usikker på når jeg skal fortelle dem dette, og venter helst en måned til.

Det er er svært tidlig i svangerskapet og alt kan jo skje, men jeg føler meg trygg og har ingen smerter og opplever allerede nå speng i brystene.

I går ble jeg overveldet av en sterk trang til å spise Panda lakris, og gubben er oppgitt over min volsomme trang til å mase på ham om alt mulig! Han får tydelig beskjed om å ta i et tak her hjemme!

Ønsker deg en trygg og god graviditet, lykke til!!

Hei Trude

Er ikke Tønder, men har to barn som bor i Trondheim. Har akkurat blitt gravid så jeg vil vente litt med å dele nyheten med dem. Har termin 18. oktober, og gleder meg volsomt til å få en baby igjen. Barna mine er 13 og 11 år gamle og har mast lenge på meg om å få en liten søster eller bror så jeg tror de blir kjempe glade!

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...