glad_jenta Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 ingen som svarer på det forumet så jeg prøver her... flere som har tatt KS som har fortsatt vondt etter 2 å halv mnd??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jada. Slet med smerter i og rundt arret i nesten 5 måneder. Smerter i muskulaturen også. Måtte spise smertestillende nesten daglig. Det gikk sakte men sikkert over Ifølge legen var det slett ikke uvanlig med plager i opptil ett år etterpå.
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg også hadde vondt noen mnd etterpå, akkurat hvor lenge husker jeg ikke. Men jeg tror det er helt normalt )
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Det er helt normalt å ha vondt en god stund etter keisersnitt. Noen kan kjenne smerter og stikkninger i snittet innimellom resten av livet, men det hører heldigvis til skjeldenhetene.
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tok ks for 9 uker siden, men har veldig lite vondt egentlig. Kjenner det stort sett bare når jeg ligger på magen eller har "vonde" bukser. Regner med det skal være ømt på den måten en stund.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde også ks for ca to og en halv mnd siden, men kjenner så og si ingenting i såret nå. Vet ikke hva som er normalt her, men det er jo en ganske stor operasjon, og komplikasjoner er ikke uvanlig. Snakk med legen din om du har plager så kan han henvise deg videre om det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå