Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 ...virker som det er vanskelig å få plass på ullevål/riksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Maya Dénize Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Søk med en gang du, jeg fikk ikke fødeplass på riksen, må til ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 så fort som mulig. jeg gjorde det i uke 5 og fikk plassen jeg ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 (riksen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg var på 1.kontroll hos legen i uke 9. Vi har søkt plass på Ullevåll, men ikke hørt noe fra eller til ennå. Ikke så rart heller, bare en uke siden i morgen! ;p Håper jeg får plass der da, siden jeg jobber på området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå