Gå til innhold

Å bli gravid med sopp:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Litt udelikat spørsmål synes jeg plutselig, men lurer veldig.. Så jeg tenkte å høre om noen vet om underlivssopp kan hindre at man blir gravid, eller om det kan gjøre det vanskeligere eller noe? Har kroninsk sopp og er evig bruker av diverse soppkurer. Har ikke prøvd å bli gravid så veldig lenge, slutta på p-piller i august, men har bare el-testa og tempa siden januar. Supert hvis noen vet noe:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5157281-%C3%A5-bli-gravid-med-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man går vel ikke på antibiotika for å bli kvitt sopp???

Hvis du er mye plaget med dette, kan soppen bli resistent mot canesten. Da ville jeg isåfall gått til legen og fått resept på noen tabletter som heter Diflucan. Ellers tror jeg ikke det skal ha noe å si annet enn at miljøet i skjeden blir litt surere ved soppkur, kanskje det har betydning hvis mannen har litt dårlig sædkvalitet.

Jeg har også kronisk sopp, fikk det etter antibiotika kur... så blir vel ikke kvitt sopp med det? Kan legge til at jeg ble endelig kvitt soppen i august, da ble jeg gravid. Mista, fikk soppen igjen, strever enda... men legen sier at sopp har ikke noe å si... men vet ikke om jeg stoler på det...

Annonse

Har hatt denne soppen i maaaaange år.. og har prøvd det meste, både med og uten resept. Tror jeg bare må lærer meg å leve med den:) Men synes den gjøre nok "skade" i seg selv og at det er sikkkelig dårlig hvis den skal stoppe baby-planene mine også:) Vi prøver videre. Takk for mange svar da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...