Gå til innhold

For en mage!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hei og hå for en mage....ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei jo ( er kun i 6 uke)... men vet jo at dette bare er luft..... Sluttet å røyke for en uke siden, og har lagt på meg 4 kilo, men håper at noen av disse kiloene er vann i kroppen også.... flere som føler seg som en elefant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner til det der. Ganske oppblåst jeg også! Har vekt som viser vanninnhold i kroppen, og har mer vann nå enn før. Er vel helt normalt. Må si jeg ser frem til en mage med baby i, hihi, ikke dette her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å høre at det ikke er bare meg.. hehe.. er i 7.uke og klarer nesten ikke å skjule den oppblåste magen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra å høre at andre også har det sånn. Jeg er 8+6 og har hatt oppblåst mage fra omtrent tidspunktet jeg ble gravid. Det skal bli godt å få noe mer der enn kun luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor herlig å lese at dette gjelder nesten alle...Jeg føler meg rett og slett bare..ja,stor! Magen strutter,det har den gjort en stund..en av grunnene til at jeg mistenkte graviditet.

Nå er jeg 8+3... Har ikke veid meg,men regner med jeg har gått opp en del,føles hvertfall sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...