Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Herregud, jeg har blødd. Vet ikke om jeg gjør det ennå, men det kom ganske mye på papiret for ca en time siden. Jeg er 10 uker nå. Men jeg lurer litt på om det kan ha noe med hva jeg gjorde i dusjen i formiddag. Jeg dusjet meg til orgasme, kan dette bare være en ufarlig blødning pga dette ?? NOEN SOM HAR OPPLEVD BLØDNING ETTER KUN DUSJ-ORGASME ???? hjeeeelp. Elllers har jeg ikke gjordt noen ting som kan forårsake blødning. Jeg ringte legevakta med en gang, men ble frådet å dra til gyn ultralyd nå, fordi det kunne framprovosere abort. Skulle vente å se til i morgen, i og med at det blir helg etterpå. Men han mener det bare er en hormonell blødning. Åhhhh jeg er veldig bekymret her nå altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Dette var brunt blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan jo hende du bare blør fra livmorveggen eller noe da, pga orgasmen? Jeg er veldig lite kjent med blødninger, for jeg har ingen selv, men...det høres jo ganske logisk ut da...hos mange er det jo mer ømfintlig der inne nå... Så lenge det ikke gjør vondt å kommer klumper er det sikkert ikke noe farlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Sliter selv med det samme. Har blødd i 3 dager nå. Ikke sånn kjempemye, men det er friskt blod. Gikk lenge før jeg begynte å blø i dag, og det var etter en orgasme.. Dritt altså. Lurer på å ringe å få komme på Ultra Lyd i dag, så kanskje nattesøvnen blir berget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan godt være pga orgasmen. Du har jo mye mer blod i kroppen nå enn før, slimhinner og sånt er mer skjøre enn før. ' Jeg var og tok bakterieprøver og celleprøver i går, fikk beskjed om at jeg kom til å blø, og at det ikke var farlig, kun overflatisk. Vil TRO at det samme gjelder deg pga orgasmen, betryggende at det kun er blod/brunt-blandet med utflod. Hadde jeg fått mye friskt blod så hadde jeg ringt legevakten igjen. Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå