Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Der var den lille spira igjen gitt....h*n var blitt så stor.. Sist fredag (6dager siden) var den 6 mm stor, i dag var h*n 1.31 cm, dvs 7 mm større og det bare på 6 dager....hihihi!!!!! ) Hjerte slo så fint atte... Men det var ikke like lett å se hjertet i dag pga at kroppen var blitt så mye større... Men det slo fort og sterkt! Nå kan jeg roe ned....puuuuh... Skal tilbake igjen 5 juni.. Jippi, jeg er så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hefs Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Så godt å høre, hvor langt på vei er du? Jeg er seks uker og 1 dag. Har skjedd et mirakel siden jeg har blitt gravid. Fjernet den høyre eggleder 11 april og ble gravid uten en mens periode ca 26 april. Er helt i ekstase.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg er 7 + 3 i dag... Syntes det er så godt å høre at du har blitt gravid spesielt på en eggleder.... Har dere noen barn fra før eller?? Det er veldig godt å høre at det kan gå fort å bli gravid selv om man har mistet en eggleder. Vet ikke om du har lest historien min her, men jeg mistet jo min ene eggleder 14 mai.... Og da følte jeg at jeg mistet en del av meg at jeg nesten ble steril..... Men utrolig nok hadde jeg et befruktet egg i livmor, samtidig som jeg hadde en utenfor. Kjempe sjeldent det skjer... 1: 30 000 bare. Og den lille har gått gjennom så mye med meg, til og med en hel operasjon... du kjenner jo til den... Nei, noen ganger fungerer verden helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hefs Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg har ingen barn fra før, så det var veldig tungt å måtte miste noe av seg selv, moren min opplevde akkurat det samme, men så kom jeg like fort som jeg nå selv har blitt gravid... Merkelig å ha en i livmor samtidig som en utenfor. Vet ikke helt om jeg hadde noe inni samtidig, men håper ikke det, fikk masse morfin på sykehuset, da smertene var helt syke.... Tror nok bare jeg har vært veldig heldig etterpå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Så flott, Iselin! Eg har følgd litt med i historia di, og håper mirakelet ditt held fram med å klore seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Så utrolig gøy! Den får bare klamre seg godt fast, det lille mirakelet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Gratulerer Iselin!!! Nå kan du slappe av og kose deg fram til neste ul Godt å høre! klem fra meg og spira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå