Gå til innhold

Bruker barna deres body enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mi jente bruker body ennå:)

Vi har kjøpt på babyshop og fru lyng (3 for 99), og de har også på cubuc..men på cubus er det egentlig litt dyrt..100 kr og sånn for en..

Tuva og Ella er forresten kjempefine navn:) Hadde det ikke vært for at andre dattern min heter Emma, så skulle jeg kalt lillesøster for Ella..hihi..men Emma og Ella ble litt i meste laget ja;)

Hun har noen som hun fikk i gave, og de bruker vi! Ellers har jeg ikke funnet..... Synes egentlig det er greit med body, pysj blir for varmt for henne om natten nå og da er body supert! Og når hun er ute og leker synes jeg det er greit også.... Slipper å bli kald på mage og rygg når hun er på farten.

Vi bruker også body, synes det er verldig kjekt så lenge han bruker bleie ennå. Har kjøpt bodyer på Spar Kjøp, har vært veldig fornøyd med de. Slenger de i maskin på 60 grader,og i tørketrommelen. Er ganske billige også,ca.50 kr.

Annonse

De har jo opp til str.100 på Spar Kjøp i Kristiansand,og de er faktisk gode i kvaliteten. Ble litt overrasket, for jeg er ikke den første til å handle på den butikken.Tror de heter Tom & Trine. Prøv de, billige er de også:)

Annonse

Bruker body hver dag på jenta vår (2,5 år). Synes det må være så ubehagelig å "skille" på magen; det er jo ikke så lett å få bluser etc. til å sitte fast ned i buksen. Desuten holder det jo godt på bleien også. Hun er ikke så stor - bruker 86 ennå, men har allerede kjøpt inn en del bodyer i str. 90 og 100. Bl.a. "Joha" fåes til str. 100 (litt dyre, men svært god kvalitetet). Ellers har de på KappAll også har jeg sett i str. 92, og de er ganske store. Men er enig med deg at det ikke er så lett å finne her i Norge. Har nettopp vært i Danmark og "forsynt" meg med bodyer i str. 3 år - her er det mye bedre utvalg.

Her sverger vi til body og har kjøpt mange fine i England. Prøv http://www.mothercare.com/. Ser ut til at har opp til str. 98 og det er billig. Her får du en 7 pack med kortermede til under kr. 100,-. Selv med porto i tillegg, blir det fort billgere enn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...