Gå til innhold

Ei natt på RH....

Velve

Anbefalte innlegg

Fikk så fryktelig mye kynnere i går + at babyen hadde gitt lite livstegn fra seg, at jeg ringte føden. Ble selvsagt anbefalt å komme en tur. Alt så bra ut, noe åpning og en sprek baby. Ble der i natt, men går nå hjemme med sterke kynnere (og mye rart som kommer ut "der nede",- slimpropp??Opps,- sorry for detaljene...) Skal på kontroll i morgen og er spent på om det er noe utvikling....

I allefall; godt å kjenne at jeg blir tatt vel imot og at jeg skrives ut med beskjed om å ikke være redd for å ringe igjen...

Ha en fin kveld!

Fortsetter under...

Hei Velve!

Takk for sist, det var veldig hyggelig.

Så du har tenkt å snike i køen....... vet ikke om jeg og Dream synes det er så alrait.

Jeg bare tuller selvfølgelig. Det var godt at alt sto bra til med deg og babyen. Det blir spennende å høre fortsettelsen, kanskje du kommer med baby på neste treff. Lykke til!

Klem

Kjære Velve,

Takk for sist - kjempekoselig var det:-)

Så godt å høre at du ble tatt på alvor (ref samtalen vi hadde ;-) Det er så utrolig viktig for en gravid/fødende kvinne!

Krysser fingrene for deg og prinsen og satser på enda et kjæresteemne for Hannah på neste treff:-)

LYKKE TIL!!!

Ps: Har du fått sjekket ut www.mammahuset.no og sett på sjalet? Det er ringsjalet som heter Bæra barn og Salsa. Brukt kun et par ganger når Hannah var nyfødt. Kostet 750,- men selger det for 500,-.

Selger det som jeg nevnte pga nakken min og at den tåler Babybjørn bedre med lik vektfordeling:-)

Klem

Annonse

Hei Velve!

Ser du har hatt det slitsomt og spennende. Så godt å høre at alt er bra med dere, og betryggende å høre at du ble så godt mottatt. Virker som som det er noe på gang hos deg. Hadde jo håpet å dele rom med deg da!! Ingen tegn til at noe er på gang her. Så det spørs vel. Uansett så har vi ikke lenge igjen, du, sommerbarn og jeg. Gleder meg til vi kan sitte ute på treff og få hilse på alle babyene våre. Lykke til!!!

Bare slå på tråden om du har lyst.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...