Gå til innhold

Såre bryster når hun har trøske... Tips???

Anbefalte innlegg

Hei

Jenta mi har nå hatt trøske i munnen i ca 4dager. De siste dagene har jeg hatt vondt i brystvorten uten å tenke noe spesielt over det. I dag er det værre, og det ser rødt og sårt ut.... Vasket forsiktig og smurt med PureLan (brystvortekrem). Men bør jeg rense/vaske på noen spesiell måte først?? Det er jo en slags sopp hun har, og da har vel jeg det der og....

Har bare ikke så lyst at vi skal drive å smitte hverandre frem og tilbake hele tiden, og nå gjør det jo vondt og....=/

Fortsetter under...

Både du og hun får Mycostatin krem og mikstur fra legen om hun har trøske. Sopp er noe dritt...mange gode råd, men ingen som fungerer på alle desverre:o)

Håper det blir bra snart:o)

Det er så sinnsykt vondt! Ikke smør deg med noen krem som gjør at det blir mer fuktig, for sopp elsker fuktighet!!! La det bli tørrest mulig hele tida og skynd deg til legen og sørg for å få mikstur til babyen og salve til deg, samtidig ellers blir det nesten umulig å bli kvitt!!!!

http://ammehjelpen.no/nyheter_more.asp?NewsID=182#sopp

Les dette...skriv det gjerne ut og ta med til legen så han/hun får se hvordan det skal gjøres. Legen min visste det ikke:o)

Går det ikke over med Mycostatin finnes det 1000 kjerringråd å prøve seg på etterpå. Har maaaange du kan få av meg;)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...