Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Drar vi på Ullevål på UL... Har allerede sett spira på Ul en gang, hjerte slo og alt... Etter å lese mange innlegg her er jeg redd bebisen min ikke lever mer... Jeg er så nervøs.....herreguuuud, jeg er helt kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 massssssssssssssse lykke til - tenkt positive tanker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
?!:) Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassi 3 gull Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 ÅÅÅ jeg krysser fingrene for dere!!! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne og jentungen Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Lykke til:) Alt er nok i orden skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Lykke til vi venter i spenning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå