Gå til innhold

Legger babyen mer på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg begynner med velling? Han er 12 uker og blir ikke mett av mme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye får han da..Er du sikker på han får nok..jenten min sover hele natten...derfor henger hun myyye på puppen om dagen..vektøkningen er fin..

Hvordan er vektøkningen da,er den forliten eller...Har hørt at vellin er meget mettendes,men har ikke turd å utsette mgen ennes for det enno,tenkte å prøve om noen uker..hun er 3,5 mnd...

Skrevet

Han runder akkurat 1000 ml per døgn, blir ikke fornøyd. HAr hatt en fin vektøkning og er stor for alderen (ca 7300 g). Sover greit om natta... 5 + 2 timer.... Men er redd at han skal legge på seg for mye... Er det beste å gi han mer mme (har hørt at de ikke skal over 1000) eller begynne med velling?

Skrevet

Da hadde jeg nok prøvd med velling..;) ris eller mais...;) merker jo fort om det funker..hehe

lykke tilda...

Skrevet

Jeg har en venninne som var oppe i 12-1300 ml pr. dag, uten at helsestasjonen reagerte på det. Dette var fordi jenten krevde så mye for å bli mett, og de skal jo tross alt regulere selv hvor mye de må ha.

Når man tenker på at de vokser i rykk og napp, så synes jeg det høres naturlig ut at de i en periode drikker mye mens de senere plutselig kanskje vil ha mindre en stund. Slik er det med de som får MM også.

Jeg vil derfor tro at det er bedre å øke mengden med MME - kanskje kan du ta en ny vurdering ved 4 månedersalder dersom du føler for det da.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jo sant som du sier Halloween-mamma, Han har vært oppe i 12-1300 et par ganger og nede i 800-900 andre dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...