Krepsen :) Skrevet 28. mai 2006 #26 Del Skrevet 28. mai 2006 Her var det full klaff på første forsøk. (spartacus: da har vi termin ca. samtidig, har termin mellom 4 og 6 februar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 28. mai 2006 #27 Del Skrevet 28. mai 2006 Så gøy - ja mellom 4. og 6. februar skulle bli omtrent 5. februar det Håper vi blir bedre kjent etterhvert da - nå må jeg en tur i badekaret og legge meg , er så utrolig frysen !!!!!! Forrige svangerskap var jeg bare varm kan jeg huske.... Ha en fin kveld, vi snakkes da Krepsen PS: Jeg er Kreps jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Rasmussen Skrevet 28. mai 2006 #28 Del Skrevet 28. mai 2006 hei!! Ble gravid på første eggløsningen etter stopp med prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. mai 2006 #29 Del Skrevet 28. mai 2006 Første gang glemte eg pillene i noen dager,fikk mensen og ble gravid på første forsøk,uten at det var planlagt. Denne gangen måtte vi prøve i nesten 12mnd før den satt.. Ikke likt hver gang nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå