Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Blir litt lei meg da jeg leser at alle strever så med å bli gravide..trenger å høre om det er noen som får dette til uten særlige problemer...Vi har en gutt fra før som ble til uten at vi egentlig prøvde noe særlig..ønsker oss en til og er i vår 1pp...men håper på den kommer ganske fort..hmm..noen som har blitt gravid en av de første pp'ene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg ble vel gravid bare ved å sitte i same sofa omtrent som mannen min jeg da..hehe...så det er mage som det går fort for også. det bare skrives mye mer om de som sliter... det skjønner jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei. Jeg ble gravid ved første forsøk. Har alltid trodd at jeg kom til å slite med å bli gravid. Dette fordi jeg har mye problemer med magen + endometriose samt gått på pp i 10 år. Men det er håp for alle:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 etter aa ha vaert pa p-piller i 6 aar fikk jeg mensen tilbake etter ca 5 uker, og saa var det gjort.. er naa 9+1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Fikk en datter for 8 mnd siden. Ble gravid på første forsøk med henne. Er gravid igjen nå og denne gangen satt sen jammen meg også på første forsøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 hei du! jeg sluttet med p-pillene, og tror jeg ble gravid samme mnd, men endte i SA 2 dager etter ikm. tror jeg. så ble jeg gravid igjen på neste EL som også endte i SA i uke 6+4. så ble jeg gravid igjen(!) på første EL etter SA.. og nå er jeg 6+2! så jeg har, ihvertfall som jeg er HELT sikker på, blitt gravid 2 ganger på rad etter p-pille-slutt i februar!! så for meg tar det IKKE lang tid! lykke til!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta77 Skrevet 25. mai 2006 #7 Del Skrevet 25. mai 2006 jada.. Første gangen så tenkte vi at jaja skjer det så skjer det... og ja ble gravid med en gang... og nå var det planlagt, og ble gravid med en gang... JIPPI.... er nå 7 uker på vei.... Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 25. mai 2006 #8 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg ble gravid på første pp ret etter jeg sluttet på pillen. Endte i sa. Pga rot i syklussen var vi ikke klar til å prøve igjen før i mars. Jeg er nå gravid, så blir vel fort gravid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jannicke- Skrevet 25. mai 2006 #9 Del Skrevet 25. mai 2006 Med førstemann brukte vi 14 pp. Men nå er jeg gravid igjen.. og jeg har ikke fått tilbake mens siden jeg ble gravid med førstemann. Så denne gangen klaffet det før vi i det heletatt begynte å tenke på å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til to tette Skrevet 25. mai 2006 #10 Del Skrevet 25. mai 2006 Vi ble gravide på første forsøk med vår lille datter på 1år. Nå venter vi vårt 2.barn i januar, også dette på første forsøk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie og thea sin mamma Skrevet 25. mai 2006 #11 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei,Vi brukte nesten 3 år på førstemann,som nå er 15mnd.Vi ville ha 2 sånn passe tette,så ville da ikke bynne på pp igjen,redd det tok så lang tid nestegang også... Men nå er jeg snart 7uker på vei med nestemann,gikk veldig fort denne gangen ja!!Hadde vell kanskje 2 mensen uten prevansjon. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #12 Del Skrevet 25. mai 2006 vart gravid på 1 forsøk med førstemann og på 1 forsøk også med andremann:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 26. mai 2006 #13 Del Skrevet 26. mai 2006 hei:) dette er ganske morsomt egentlig. jeg har ikke brukt p piller før pga jeg har ikke tålt hormonene som er i de. jeg har da vært veldig forsiktig og det har alltid gått bra. men i mars fikk jeg meg en ny jobb og tenkte at jeg skulle prøve den siste utveien legen annbefalte meg (litt dumt å bli gravid med en gang man har fått seg ny jobb) og dette var p-ringen. jeg fikk mensen, puttet inn ringen og PANG der satt den gitt! he he sjefen min tok dette ganske bra:) er nå 9+6, jeg og samboeren min gleder oss veldig mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xitra Skrevet 26. mai 2006 #14 Del Skrevet 26. mai 2006 Vi ble gravide på første forsøk. Har ikke brukt p-piller på ca 3 år jeg, men vi "hoppet av i svingen" og brukte kondomer. Da vi endelig var klare for seriøs prøving, satt den med en gang. Det var ganske spesiellt, men utrolig morsomt! Er 5+5 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #15 Del Skrevet 26. mai 2006 Jentene på min fars side har alle blitt gravide innen 3 mnd etter at de har kuttet ut prevensjon- det samme med meg. Hadde 2 mens etter p-pille, 2 etter hormonspiral, 1 etter MA..... Litt "urettferdig" kanskje når så mange sliter, men får vel takke timeglassformen og de brede hoftene for det! De sier jo at kvinner med slike former er mer fruktbare- hva vet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 26. mai 2006 #16 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er vel naturligt a en høre mest om de som sliter, men for de flste går det jo både greit og hurtigt. Med førstemann ble jeg gravid i 33. pp og med andremann, som ligge ri magen nå, ble jeg gravid i 2 pp. Synes selv det gikk ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 26. mai 2006 #17 Del Skrevet 26. mai 2006 satt på første forsøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 26. mai 2006 #18 Del Skrevet 26. mai 2006 ble gravid med førstemann på første forsøk og har no blitt gravid igjen med nr.2 på andre forsøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME :) Skrevet 26. mai 2006 #19 Del Skrevet 26. mai 2006 Vi ble gravide på første forsøk. Hadde igrunnen lagt opp til å bruke noen mnd, for vi ønsket oss barn i april/mai, men det ble 15.jaunuar i stedet. Vet ikke om det hadde noe å si, men han kom først. Tror kanskje min orgasme hjalp svømmerne opp. Kom bare noen sekunder etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 26. mai 2006 #20 Del Skrevet 26. mai 2006 Heisann. Ikke alle det tar lang tid med ser du:) Hos oss gikk det også på første forsøk, noe jeg overhodet ikke hadde forventet. trodde det skulle ta lang tid jeg...hehe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 26. mai 2006 #21 Del Skrevet 26. mai 2006 Ble gravid uten å forsøke en gang med 2-åringen vår ... Denne gangen hadde vi tenkt å prøve litt, men ble gravide før prøvinga fikk satt orntli igang.... jeg blir visst gravid bare mannen min ser på meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne og jentungen Skrevet 26. mai 2006 #22 Del Skrevet 26. mai 2006 Har gått på p-pille i tre år, glemte den i nesten to uker sammenhengende og er nå 11 uker og noen dage på vei. Det vil jeg på mange måter kalle hyperfertil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
?!:) Skrevet 26. mai 2006 #23 Del Skrevet 26. mai 2006 hei du anonym.. jeg vet dette er litt utenom temaet men jeg må likevel.har selv endometriose og har aldri møtt noen som har det og jeg syns det er vanskelig ¨å sitte med alene,vet ikke en gang ordentlig hva det er er hvorfor det gjør vondt osv.hadde vært veldig fint å fått dele litt erfaringer og kanskje få litt råd og tips når det gjelder dette.. når det gjelder å bli gravid fort så ble jeg gravid med første mann mens jeg gikk på piller og nå er jeg gravid med andre mann,slutta på p piller i begynnelsen av mars og nå er jeg nesten 8uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 28. mai 2006 #24 Del Skrevet 28. mai 2006 blr gravid første gang på første forsøk... eller det vil si, vi forsøkte ikke en gang, har gått på ppiller i mange år, og tenkte å te en liten pause bare.... ;o) men det endte i MA, prøvde så etter 2 mensen (da jeg ikke var helt klar etter 1) og den satt som et skudd, vi trengte ikke prøve så vanvittig da heller, og nå er jeg 11 uker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 28. mai 2006 #25 Del Skrevet 28. mai 2006 Jepp - første forsøk med nummer 1 (det var ikke egentlig et forsøk men...he.he) Prøver igjen nå for 1 gang etter forrige fødsel og jammen satt spiren på første gang igjen Hadde planlagt et vinterbarn (eller ønsket meg det iallefall) og vinterbarn blir det på meg. IKM var i går og nå er testen tatt og termin er ca. 5. februar !!! Føler meg veldig heldig da, det skal sies. Hadde ikke drømt om at det skulle gå så lett, jeg er snart 33 år .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå