Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Orker ikke å ha han i nærheten av meg i dag. Bare jeg ser han kjenner jeg at jeg har mest lyst til å skrike. Har stort sett brukt dagen til å grine.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Hei, jeg vet ikke noe om dere og deres forhold og hvordan han egentlig behandler deg- om han virkelig er en "dust" eller om det "bare" er gravidhormonene som gjør at du kjenner deg drittlei av han- men er det det sistnevnte kan jeg "trøste" deg med at det er flere enn deg som kjenner det sånn av og til! Jeg har det sånn selv idag, kjenner meg sur og grinete, og har til og med tenkt "forbudte tanker" som at jeg vil stikke fra alt og alle- være helt alene uten å måtte ta hensyn til andre.. Men innerst inne vet jeg jo at jeg elsker min egen lille familie og i lengden hadde savnet dem fælt.. Så jeg unnskyldte oppførselen min, og mannen min tok med barna ut så jeg "og magen" skulle få noen timer alene til å slappe av på.. Det kjennes allerede bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå