Gå til innhold

Barnestol til bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt den babystolen til hører til Quinny vognen, Britax heter den vel. Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men trenger vi noe mer for å sikre babyen i bilen? Eller er den godkjent i seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxi Cosi heter den som hører til Quinny:-) Du trenger ikke noe mer enn selve setet nei, det festes i bilen ved hjelp av sikkerhetsselen i setet du festet babysetet i..! Har du ikke fått en demonstrasjon der du kjøpte setet?? Ville absolutt dratt ned og bedt dem vise deg hvordan du monterer setet i bilen, den største årsaken til dødsulykker i barneseter ved bilulykker er at setet ikke er montert riktig..! Lykke til, vi har samme sete og er kjempefornøyde!

Skrevet

Vi har også maxi cosien, kjempekjekk å ha til vogna også. Dra å få en forhandler til å forklare hvordan den settes inn ja, det er så utrolig viktig. Er visst vannvittig mange som gjør dette feil.

I tillegg er det mest trafikksikkert å ha setet bak passasjersetet, men det har du kanskje fått med deg.

har vært kjempefornøyde med setet foresten...

Skrevet

Jeg har ikke hørt dette om at setet bør festes bak passasjersetet.

da har jeg et dillemma.... Prinsessen min på 5 sitter nå bak passasjersetet. Bør jeg flytte henne bort på andre siden??? hun fortjener jo å sitte like trygt som babyen hun......

Skrevet

Er det ikke tryggest å ha de i midten bak hvis det er mulig?

Skrevet

Nei ikke det trygg trafikk sier, det er det værste stedet, rett etter i passasjersetet foran...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...