Gå til innhold

Juni: Endelig.....


forvirra

Anbefalte innlegg

hei alle junimammaer!!!!

 

måtte bare inn å skryte litt jeg.. nå har prinsessene våre kommet. de kom til verden den 21 mai. Vilja var 2400g og 45 cm og kom til verden 15.05. Oda var 2200g og 44 cm lang og kom til verden 15.17. fødselen er ingenting å bekymre seg over jenter. det gikk lekende lett. men jeg fikk epidural da. og det var helt fantastisk. fødselen gikk på under en time og jeg var i kjempeform etterpå. så lykke til alle junimammaer.

 

hilsen stolt mamma til Vilja og Oda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Tina!!!:-)

Lenge siden vi har hørt noe fra deg!!:-)

Godt at alt gikk bra:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye. Er ikke sikker, men lurer på om det var deg jeg såg i dag på et kjøpesenter. Turde ikke gå bort dersom det ikke var deg. :o)

 

Kos deg masse.

 

Klemz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det var på oasen så var det nok meg... ser du meg igjen så er det bare å komme bort. bare kjekkt å bli kjent med flere folk som venter små. kjenner ikke så veldig mange her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! dobbelt opp!! -skal si du/dere er heldige :)

Du må legge ut bilde av dem da...så vi får se..ELSKER tvillinger. Er de enegget eller to egget??

Når hadde du egentlig termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det var på Oasen. :o) Skal komme bort neste gang.

Vi kommer nok til å ha treff igjen når barna har kommet til verden. Så vi får snakkes her ang det.

 

Kos deg videre med de små.

 

Klemz.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de er toeggede, men ganske søsken like likevel. jeg hadde termin den 15 juni. så de kom 3 uker før tiden... skal legge ut bilde av de jeg vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...