Gå til innhold

Er det noen tegn på at babyen har festet seg??

Anbefalte innlegg

Regner ikke med at min har det enda da, siden den sparker meg så i ribbena:o) Men bare lurte på om en kunne merke når babyen var festet seg??? Noen som vet?

Føler meg ganske langt unna fødsel, men så er det jo 32 dager til termin da, så er vel kanskje litt utålmodig:o) hihi:):)

Fortsetter under...

Jeg har hatt veldig mye nedpress og stikkninger og fikk beskjed av legen for 2 uker siden at hodet hadde begynt å feste seg og at det var derfor jeg hadde så mye stikninger. Var hos jordmor i går og hodet er nå festet helt og hun spurte da om jeg hadde kjent mye stikninger og nedpress, så det er tydligvis et tegn på at hodet fester seg da :)

har også mye nedpress og stikninger, hatt det i over en måned. men feste seg vil hun ikke;( men hun ligger med hodet ned da...er andregangs så er vel derfor. Hjalp så vanvittig på min bekkenløsning sist at hodet festet seg så derfor håper jeg litt ekstra...Får kanskje slite med bekkenet helt til the bitter end denne gang da:)

Jeg merker det helt tydelig. Hadde plutselig annen følelse der nede, kjennes som om noe nesten er på vei ut. Mye press og stikninger. Og jeg tisser plutselig enda oftere enn jeg gjorde. Og jeg fikk også beskjed om at hodet hadde festa seg. Lurer bare på hvor lang tid jeg har igjen nå. Sukk.

Helene79: kor lenge har du igjen til termin?

Hadde litt nedpress i bekkenet før kontrollen hos jordmor for 2 veker sidan. Då sa ho at hodet var begynt å feste seg. I forrige veke hadde eg voldsomt med nedpress i bekkenet, det var ikkje konstant men det kom som bølger og var sterkt ubehagelig. I går så jordmora at hodet har festa seg, kjenne fortsatt spark oppover mot ribbeina, ungen er tross alt over 40 cm så sjølv om hodet er festa i bekkenet kan man kjenne spark langt oppe. Jordmora snakka om at eg kan føde om en mnd tid fordi hodet er festa i 34.veke men eg er ikkje klar for det da.... vil gå tida ut eg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...