Gå til innhold

Sover alle småtrollene her inne hele natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover hele natten ja. Begynte med det rundt påsketider (da ca. 3 måneder).

Sover nå fra ca. 21 - 21.30 til kl. 7 uten mat. Jobber litt med å få lagt i seng til senest 21, nå blir det som oftest noe over.

Antar det vil gå litt mer av seg selv, når vi skal begynne med fast føde (om ca. 1 måned tror jeg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel var ho når ho begynte å sove "rundt" da?

Skrevet

Ja, denne tråden ble laaaang!!! Gratulerer *hihi*

Kanskje det bare virker som "alle" sover rundt, fordi det er de som "skryter mest" av det (er jo ikke litt misunnelig heller, da..... :o)

Men her er det helt klart mindretallet som sover rundt, og det var egentlig utrolig godt å høre :o) JIPPI, vi er ikke alene!!

Skrevet

Takker:o) *ler*

Skrevet

Sove hele natten? Eh, nei...på ingen måte ;) (Guro er 4 1/2 mnd). Her våknes det for mat et par ganger, samt av urolig søvn grunnet tann, et par ganger. Kan trygt si jeg begynner å bli trøtt ja *gjespe*

Skrevet

Har termin 20. september, men skal iflg jordmor ha en ny terminvurdering, for hun mener jeg er 1-2 uker lenger på vei.. Peter ble født 3. september, så blir ca. ett år mellom..

Skrevet

Så gøy da.

Vet du hva det blir?

Skrevet

Nettene våre er helt kaos. Startet da junior fikk atopisk eksem. I natt våknet han 9 ganger fra vi la han kl 19.30 til 06.30. Han klør og klør stakkars. Sånn har vi hatt det i noen uker. Jeg er rimelig sliten....

Skrevet

Så jo etter jeg hadde postet det forrige innlegget at du hadde skrevet hun ja:o)

Skrevet

Inatt sov lillegull til kl 05.30!!! *yeeeeiiiiiiii* Håper det gjentar seg.....

Skrevet

Sååååååååå deilig:o)

I natt var første natta vår "fri"... Det var litt rart, men det gikk kjempegreit:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...