Gå til innhold

Sover alle småtrollene her inne hele natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke hun her nei.. legger seg halv ni, vil i senga mi klokka to, spiser halv fem, og står opp halv åtte-åtte ;)

Men det er jo som nevnt over her stor forskjell på hvor lenge barna sover selv om de "sover" over? er jo forskjell på å sove fra 19-0700 og fra 22 til 0600? Men uansett veldig bra da :)

Annonse

Mini sover slettes ikke hele natta enda... Er snart 8 mnd. Legges ca.20.00, en eller to amminger før det er morgen i 6.30 - 7.00 tiden. Har lett for å våkne en del ganger i tillegg, enkelte netter hver time fra han legges til utpå natta litt. Sov bedre da han var mindre.. (Fram til 5 mnd, da han var syk for første gang..)...

vi er utrolig heldige, for her en natt for to uker siden bestemte Maia seg for at natt var natt... nå sover hun fra 19.00 til 07.00 UTEN mat!!! så får hun bare mme hun nå da, vi måtte gi opp puppen:( men men, hun trives godt med flaska da:)

Å nei da!

Mine lille prinsesse er 6,5 mnd, og legger seg 19.30-20. Og vi står opp i 8-9 tiden. Men så er det alt fra 2 til 5 amminger i mellomtiden.

Drømmer om den dagen vi kommer ned i bare 2 amminger hver natt jeg. Ikke spesielt storforlangende....

Annonse

Heisannhoppsann mamma'n til Tuva&Ella :o)

Nei, lillegull sover ikke hele natten. Han legges ca 20.30-20.45 og sover da som regel til 3 og deretter sover han til 6-7. Hender han våkner innimellom og, men da vil han ikke ha mat. Han er ikke helt som en klokke, med andre ord :o)

Håper ikke Ella vil holde på så lenge *krysserfingrene* Tuva sov rundt fra ho var rett over 6 mnd, da tok vi nattavvenning... Håper det går like greit denne ganga, lengter etter å sove gjennom hele natta ja:o)

Han har sovet natten gjennom fra han var rundt tre uker.. Det har selvfølgelig vært noen netter (økedøgn?) der han har krevd mat, men det har ikke vært så mange av de. Legger ham kl. 19.00, og da sover han til mellom kl.07.00-08.00, får mat, og sover som regel en time til.. Har også en hvil midt på dagen.

Min lille tulle (som har vokst seg til 13 mnd) har sovet 12-14 timer hver natt siden hun var 8 uker. Legger seg mellom 19 og 20 og sover til alt mellom 7 og 9 om morgenen. Uten mat. Deilig! Vi la henne på eget rom når hun var 5 uker (naborommet til vårt med dørene oppe, veldig lytt til oss så vi hører om hun skulle gråte). Fra da våknet hun bare en gang om natten og plutselig 8 uker gammel sov hun som en stein hele natten uten en lyd. Må si jeg ble ovverrasket og løp inn på rommet hennes da, men hun var så fornøyd atte. Bank i bordet :) Og håper det skjer med nestemann også. Veldig deilig å ikke ha nattevåk. Har hatt masse overskudd gjennom hele spedbarnsperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...