Gå til innhold

Sover alle småtrollene her inne hele natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Godt" det ikke bare er meg:o)

Ella sovner senest kl 20, og sover da ca 6 timer fr ho får pupp, altså da ca kl 02, etter det er det ca i 05 tida, også sover vi til mellom 08 og 09, så jeg klager ikke, ho er aldri våken mer enn 15 min når ho får mat, så slokner ho med engang igjen etterpå:o)

Spørs hva du definerer som hele natta..Altså i forhold til når de legger seg om kvelden. Lillegutt legger seg alltid kl 20.00 og sover da 7-8 timer i strekk og får da mat rundt 4 tiden. En gang sov han også til 05.30 før han skulle ha mat. Da pupper vi i 15 min før han slokner igjen og sover til rundt 8. Pupper i 15 min og sover videre til 9-10.30 tiden. Så heldig er jeg føler jeg.. :-) Ser noen svarer her at de sover hele natta men når legger de seg?? Lillegutt hadde også sovet igjennom natta hvis han hadde lagt seg samtidig med oss...

Snuppa her sover som regel 6-timers økter, og det syns vi er veldig deilig. Er 2,5 måneder nå, og har gjort det i 4 uker omtrent. Får så mat, og sover fra 3 til 5 timer til.

I natt var hun helt overlegen: Sov 9 timer i ett strekk (!!!!!)

Men hun legger seg ikke før kl 23-24 da. For så vidt ok for oss, har ikke noe behov for å legge henne kl 20, da blir det fort litt vrient med å gå på besøk og sånt (vi er særs sosiale av oss..) Men hun kunne gjerne sovnet i 22-tiden, da hadde det blitt litt mer kjærestetid på oss :o)

Men alt i alt: Veeeeeldig fornøyd med søvnmønsteret til snuppelupp :D

Annonse

Joda, det går, ho får litt mme etter kveldspuppen, men er ikke ofte ho drikker så mye, og en dag inni mellom når jeg føler meg "skrapa" så får ho litt mme etter et av måltidene på dagen også, men det er ikke hver dag.

Du har bare måtte gi opp hele amminga du?

Åja, men det var jo fint!

Ja, jeg slutta.. Er fortsatt litt sår, 4 uker etter BB, så har rett og slett ikke turt, og nå er det ikke mer melk igjen. Fikk tabletter av legen min som skulle sette ned produksjonen, for jeg hadde så sinnsyk spreng som jeg ikke fikk ut, uansett hvordan jeg klemte eller håndmelket. Han mente det ikke var bra, og jeg var egentlig glad til. Og det har gått så fint med flakser at! :o)

Så bra da:o)

Jeg ser på det litt som et "mareritt" med de flaskene, men det går seg nok til, har jo ikke så mye valg...

Åssen er det ellers med prinsessa (Fanny?)? Er ho snill? Åssen sover ho på dagtid?

Min lille Maria er helt utrolig. Siden hun var 7 uker sover hun fra kl 19 til kl 05.30 uten mat. Det er så kjempe godt å få sove hele natten selv. Hun er nå snart 4 mnd. Hun får bare MME.

Vi sover nok ikke hele natten igjennom nei...

Gutten vår på 7 mnd legges en gang mellom 2100 og 22.30 (kommer an på når han er trøtt) Våkner 2-3 ganger hver natt. Veldig enkelt å legge han til puppen for da sovner han igjen med en gang.

Tror egentlig ikke at han trenger nattmat lenger siden han får 3 faste måltider hver dag nå... Men,men vi tar det som det kommer. Har ikke lyst til å prøve ut den skrikemetoden i det hele tatt, så vi får bare håpe at det snart endrer seg.

Har nok blitt mest en vane at han skal ha mat på natta tenker jeg. (håper jeg...)

mi pia får bare mme. sover fra kl 20 til kl 05. spiser å sover til 07. syns det er greit jeg.. kunne vel ha sovet hele natta hvis jeg hadde valgt å legge henne senere, men liker å ha litt voksentid på kvelden, så denne ordningen passer oss bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...