Gå til innhold

August: Status for Oslo-treffet 1. juni..


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er hjemme på ferie for øyeblikket, så er ikke så veldig ofte innpå her nå, iom at bredbånd nesten går for et fremmedord å være på disse trakter.. Så.. Men i dag kom jeg meg endelig inn (etter laaaange minutter med et så og si stillestående timeglass..) Mèn, da jeg først kom meg inn her var det jo gledelige nyheter som møtte meg!! Utrolig morsomt at så mange har meldt seg på.. : )

 

STATUS:

 

Treffet blir på Consenzo klokken 1740 torsdag 1. juni..

 

De som er med hittil er:

 

gullgutt 2. aug

Bussi 20.08.06

LNS får gutt 18/8

smårulten

littlebaby

Längtar

-Heidi-

Zizzi27-gutt 040806

 

...pluss undertegnede..

 

Helt til slutt vil jeg bare si at om det er flere som vil være med, er det bare til å skrive et lite hallo her, så er det i boks! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan jeg få lov å henge meg på her? Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere august mammaer i Oslo.

Har termin 2.8. og venter gutt.

Håper de har plass for så mange mager på Consenzo?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stas at det kommer så mange! Tror det er god plass på Consenzo- er det noen som har tatt på seg jobben å bestille bord? (ellers kan jeg gjøre det)

 

Gleder meg til å se dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hoppe innom (kanskje vanskelig å se for seg...) og bestille bord der siden jeg jobber rett ved. Bestiller til ca 10 stk siden vi hittil er 9. Kommer det en mage eller to til eller det så må de da klare å lage plass. Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så bra :) Hoppas du haft en fin helg Gro, imorgon ska jag o sambo på Yoga sammen, en del massage o stællningstips infør fødsel.. :)

 

Vi ses på onsdag på "svømming" :)

 

Vi andre ses på torsdag!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..litt grønn jeg men...hvor er consenzo? Er ikke så veldig godt kjent i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at jeg gleder meg SÅ mye til torsdagen.. Skal bli utrolig morsomt å møte så mange nye august-mødre.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord til 10-12 big mamas ;)

For uinnvidde så ligger Consenzo omtrent midt på Solli plass (litt etter Slottet, mot Frogner). 30, 31, 32 bussene vestover stopper der, samt trikk 12 og 13. Trikk 19 stopper i Inkognitogata som ikke ligger langt unna. Hvis man da klarer å finne enten den store Ark bokhandelen på hjørnet (der jeg er til 17:30!) eller vestkantbadet, så er man på veldig rett spor. Blir spennende å se noen nye stormaga mennesker..he he ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen! Så morsomt at så mange kommer på torsdag! Mannen min har fått fri fra jobben noen dager, så vi tenkte å reise bort en liten tur. Jeg komer hjem iløpet av torsdag, men vet ikke helt når enda, så det kan desverre hende jeg ikke rekker å komme... Men hvis jeg har kommet meg hjem innen den tid, så skal jeg selvfølgelig dukke opp! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også!! Skal i begravelse på torsdag så tror ikke jeg rekker å komme likevel! Svart'n óg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei......jeg kommer så sant j føler meg iform til det:) har veldig lyst, mn de iste dagene har j ikke vært iform:( slapp, forkjølet og feber.....så det er ikke noe gøy.....men vis j føler meg iform, dukker jeg opp:)

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje eg kommer, ok å treffe andre som forhåpentligvis har like stor mage som meg:)..jobber nattevakt i natt, så må se det litt an imorra!

 

Synne som venter jente 100806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kreps

 

Hyggelig om du kommer!

Det er jo ingen tvang om å komme nøyaktig 17:40 heller ;)

Blir nok sittende et par-tre timer, vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja kom alle som har lyst, det er hyggelig o snakke massa babyprat o annet :)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...