Gå til innhold

når fikk dere strekkmerker ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det må vere litt irriterende ja, så nært så nært så kommer de nå =(

hmmmmm..... det er litt kjedelige greier dette med de strekk merkene.. trodde jeg skulle slippe unna de men.... =(

ahrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Jeg fikk strekkmerkene i ca uke40.Fikk da på hoftene og puppene.. Men opppdaga etter fødsel at jeg også hadde fått endel merker på låra, men dei syntes ikke da jeg gikk gravid..Håper jeg slipper å få nye merker dette svangerskapet,det holder med dei fra sist.Jeg gikk 14 dager over sist gang og var diger..

Min og! Jeg fikk rundt uke 22 tror jeg.. Da vokste magen plutselig veldig fort. Nå har jeg store lilla kløende streker rundt hele navlen. Ikke pent, og bikini blir nok et fremmedord for meg fremover...Skikkelig kjipt. Har ikke noen andre steder på kropppen da heldigvis.

Men jeg tror nok det blir verdt det!

Gjest Frantic

Jeg håper bare jeg kan unngå dem denne gangen også - i mine to forrige svangerskap var jeg iallefall så heldig at jeg ikke fikk et eneste strekkmerke - til tross for kjempestore mager :-) Det sies vel at det er arvelig, men både min mor og min søster hadde litt strekkmerker..... så jeg føler meg heldig foreløpig iallefall :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...