Gå til innhold

Diare/løs mage (3 mnd)

Anbefalte innlegg

Jenta vår har diare. Det startet tirsdag kveld og holder på enda. Det begynte med vanlig bæsj tirsdagen, men onsdagen ble det mer blanda... og det er mer grønt enn vanlig. I dag kommer det stort sett mest gulgrønn væske ut. Hun har en god allmenntilstand i og for seg. Litt mer sutrete enn ellers er hun jo stakkars, men feber har hun ikke (så sant 37.7 ikke er feber? Det målte vi i dag tidlig). Hun spiser som normalt til alle måltidene. Er det bare å se det an til i morgen, eller hva? Dette er mitt første barn og jeg blir selvsagt litt usikker.

Skal nevnes at også jeg er en "smule" rar i magen, så at det er noe annet skummelt enn diare tror jeg ikke at det er...

Skal også nevnes at jenta vår både får i pose og sekk, altså mm og mme, hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5154053-diarel%C3%B8s-mage-3-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du får nok bare beskjed om å vente og se det an... Jenta mi hadde diare i over 2 mndr (!), uten at jeg skulle gjøre noe. Ble jo litt sår, men med mye smøring går det fint.

Jeg tok kontakt med både helsestasjon og fastlege, men fikk tilsist beskjed om å se det an til hun var rundt 6 mndr.. . Er ikke særlig okay, for man går jo å tror det kan være noe skummelt, men sålenge de får morsmelk skal det være greit. Min får jo kun mm da..

Du kan jo ta det opp på helsestasjonen også, få en kontrollveiing osv, så får du bekreftet at hun har det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...