Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 25. mai 2006 #1 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg skal på tidlig ul på tirsdag, og da er jeg 7+5... Hadde sa sist i uke 5, så denne gangen ville jeg gjerne få sjekket tidlig at alt er som det skal... Det blir spennende... Er det noen som har erfaring med ul så tidlig som kan si hva jeg eventuelt får se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg var på mandag, da var jeg 7+6. Da så jeg en loten klump på ca.14,7 mm. Å så så jeg at hjertet slo da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 skal på tidlig ul jeg oxo. sikkert i uke 11. men hva gjør de der? er det innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
?!:) Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 hei hei..forrige svangerskap ble oppdaget på en ultralyd,da var jeg 7uker på vei og så ikke stort en liten ert,hehe..men hjertet slo og legen bekreftet at alt var bra:)selvom du ikke ser så mye så føles det bra og bare få se at det er noe som vokser der inne:) er nå gravid igjen men pga mye tull skal jeg på ultralyd 31mai for å se hvor langt jeg er på vei og om alt er bra,forløpig tror jeg at jeg er snart 8uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella&jeg Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg skal ogsaa paa tidlig ul i morgen! gruer meg litt, er saa redd for at alt ikke er som det skal.. vi skal finne ut hvor langt paa vei jeg er.. teknisk er jeg 9+1, men sannsynligvis kortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå